در دیدار رئیس و نایب رئیس خانه مطبوعات کشور مطرح شد؛ قدردانی استاندار از رسانه‌های گیلان برای آگاهی‌افزایی عمومی و تبیین اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی

0 60

استاندار گیلان با قدردانی از رسانه های استان برای آگاهی‌افزایی عمومی و تبیین اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی به‌منظور مدیریت بیماری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، تاکید کرد که رسانه ها درجهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، نقش‌آفرینی موثری داشته باشند.

عصر کاسپین/ دکتر ارسلان زارع در دیدار رئیس و نایب رئیس خانه مطبوعات کشور که مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز حضور داشت، با اشاره به نقش آفرینی موثر رسانه های استان در اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده دولت که عملکرد نظام اسلامی به شمار می آید، اظهار داشت: مجموعه رسانه ها و مطبوعات در گیلان در ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته و خدمات ارائه شده به مردم ، فعالیت های خوبی داشته اند.
وی با اشاره به فزونی یافتن اهمیت رسانه ها و نقش آنها در آگاهی افزایی جامعه پس از شیوع کرونا ادامه داد: همواره در جلسات مختلف از نقش آفرینی رسانه ها برای اطلاع رسانی به جامعه درجهت تبیین توصیه های بهداشتی و ضرورت رعایت دستورالعمل های مراقبتی، قدردانی کرده‌ام چراکه به شایستگی، با تصمیمات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، همراهی داشته اند.

وی با بیان اینکه رسانه ها و نیز مطبوعات پس از همه گیری بیماری کووید ۱۹ آسیب هایی جدی متحمل شدند، ابراز امیدواری کرد که با توقف شیوع ویروس و غلبه بر بیماری، وضعیت در این بخش بهبود یابد.

استاندار گیلان همچنین به در پیش بودن انتخابات به‌عنوان مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی در کشور اشاره و اضافه کرد: تولید محتواهای رسانه ای در راستای نشاط افزایی سیاسی در جامعه به‌منظور افزایش مشارکت در انتخابات، اهمیت این رویداد مهم را دوچندان می‌کند.

دکتر زارع جمهوریت نظام اسلامی ایران را یکی از مولفه های تصریح شده در قانون اساسی و از موارد مورد تاکید همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: این جمهوریت با حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات پر رنگ تر می‌شود و در این مسیر؛ رسانه ها نقش اثرگذار و بی بدیلی دارند.

ساسان شیخی رئیس خانه مطبوعات کشور نیز با اشاره به عضویت حدود هشت هزار و ۵۰۰ نفر در این نهاد صنفی، گیلان را یکی از استان هایی خواند که در حوزه مطبوعات و رسانه، فعال ظاهر شده است.

وی از استاندار گیلان به سبب حمایت ها و پشتیبانی های صورت گرفته از مطبوعات و رسانه ها قدردانی کرد.
عباس زاده نایب رئیس خانه مطبوعات کشور نیز رسانه ها را دارای نقشی تاثیرگذار در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو خواند و با قدردانی از نگاه استاندار گیلان به رسانه ها، خواستار الگوبرداری دستگاه ها و سازمان های استان از این رویکرد شد.

وی همچنین گفت که لازمست خدمات و دستاوردهای دولت از سوی رسانه ها به شایستگی اطلاع رسانی و تبیین شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − چهار =