شهردار رشت خبر داد؛ استقرار نرم افزار کنترل پروژه در شهرداری رشت

0 16

سید محمد احمدی، شهردار رشت در حاشیه بازدید از معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی با اشاره به استقرار نرم افزار کنترل پروژه در شهرداری رشت اظهار داشت: هدف از استقرار این نرم افزار ایجاد پایگاه اطلاعاتی و یکپارچه سازی داده های پروژه های عمرانی است.

عصر کاسپین/ وی افزود: با استفاده از این نرم افزار می توان وضعیت کل پروژه های شهرداری رشت را رصد کرده و بر اساس زمان بندی لازم جهت تکمیل پروژه ها و پرداخت‌ها به پیمانکاران برنامه ریزی کرد.

احمدی با اشاره به اینکه تاکنون این نرم افزار در مناطق پنج گانه و دو سازمان شهرداری مستقر شده است، بیان داشت: نرم افزار مذکور تا پایان هفته آینده بطور کامل استقرار یافته و آماده بهره برداری می شود.

شهردار رشت با بیان اینکه تمام پیمانکاران شهرداری جهت همکاری موظف به خرید نرم افزار مربوطه و ارائه گزارش و تعیین صورت وضعیت از طریق آن هستند، ابراز داشت: تا کنون ۱۰ پیمانکار به این نرم افزار دسترسی پیدا کرده و ۲۵ قرارداد در آن وارد و ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش نهایی نرم افزار کنترل پروژه هفته آینده به مدیران و پیمانکاران شهرداری داده می شود ضمن اینکه مدیران شهرداری از طریق این نرم افزار می توانند نسبت به اولویت بندی پروژه ها، اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − سیزده =