۲۸۰ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان گیلان پلمب شد

0 20

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ۲۸۰ واحد صنفی پس از تذکرات فراوان به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال در گیلان پلمب شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ حسین حسن‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمان کنونی و با شیوع بیماری کرونا و حاد شدن وضعیت، سلامتی مردم بسیار مهم بوده و در اولویت ما قرار دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونای استان گیلان اخیراً تصمیمات محکمی را برای کنترل زنجیره کرونا در استان گیلان گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی گیلان در کنار دانشگاه علوم پزشکی بر انجام صحیح محدودیت‌ها نظارت می‌کند تصریح کرد: اماکن عمومی نیروی انتظامی صنوف استان گیلان را پایش می‌کند.

حسن‌پور ابراز داشت: تاکنون بیش از ۱۱ هزار بازدید از صنوف انجام شده و حدود ۷ هزار و ۶۰۰ تذکر به واحدهای صنفی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کردند داده شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان داشت: همچنین ۲۸۰ واحد صنفی در استان گیلان پس از تذکرهای بسیار باز هم پروتکل‌‌های بهداشتی را زیر پا گذاشتند که در نهایت این واحدها پلمب شد.

حسن‌پور بیان کرد: تقاضای ما از مردم و اصناف گیلان این است که به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند زیرا در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها متحمل آسیب‌های جدی‌تری می‌شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − چهار =