آشنایی با ارز دیجیتال و آینده اقتصاد جهانی

0 120

با رواج بیماری کرونا و تعطیل شدن بخش زیادی از مشاغل، ضرورت یافتن راهی برای کسب درآمد از داخل منزل بر همگان آشکار شد. افراد زیادی در این دوره از فرصت استفاده کرده و یک کسب‌وکار اینترنتی را برای خود راه انداختند. اما نکته مهم اینجا است که راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی لزوما منجر به کسب درآمد از این فضا نخواهد شد. بنابراین بهتر است در این دوران شیوه‌ای را امتحان کنید که از نتیجه آن مطمئن هستید.

عصر کاسپین/ نت کوین کپیتال چیست؟
نت کوین کپیتال یک مگاترند در حوزه فین تک و هوش مصنوعی است که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند. ایدئولوژی اصلی تیم سازنده نت کوین کپیتال دارای دو ستون اصلی اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد و تولید فناوری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بنا شده است. این تیم تلاش می‌کند در راستای رسیدن به اهداف ایدئولوژی بهترین ابزارها را در اختیار شما قرار دهد و شما را تا رسیدن به درآمدی ثابت و پایدار راهنمایی کند.
توجه کنید که نت کوین کپیتال یک فروشنده ارزهای دیجیتال یا اجاره دهنده ماینر نیست. این تیم یک تولیدکننده ارز دیجیتال است و اعضای آن از بهترین افراد متخصص در حوزه تکنولوژی‌های مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین هستند. این تیم ساخت CPU، سیستم‌عامل مبتنی بر بلاکچین و زبان برنامه‌نویسی مخصوص را در دستور کار خود قرار داده و برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کند. همچنین هدف اصلی تیم نت کوین کپیتال ساخت یک ابرکامپیوتر غیرمتمرکز برای مدیریت راحت‌تر حساب‌های دیجیتالی است.
چرا باید در طرح‌های نت کوین کپیتال مشارکت کرد؟
نت کوین کپیتال تولید فناوری و سخت‌افزار و نرم‌افزار را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب کرده است. این استارت آپ در راستای تولید سیستم عامل، زبان برنامه نویسی و cpu روی بستر بلاکچین به صورت اختصاصی تلاش می‌کند. این طرح‌ها می‌تواند به توسعه تکنولوژی در بستر بلاکچین کمک کرده و شما را در سود حاصل از آن شریک کند.
سیر رسیدن از نت کوین کپیتال به درآمد دلاری
اگر دانش کافی برای ورود به حوزه فعالیت نت کوین کپیتال را ندارید نگران نباشید. این استارت آپ برای همه اعضا و شرکت‌کنندگان کلاس‌های آموزشی کافی برای آشنایی با انواع روش‌های کسب‌وکار و فعالیت در حوزه بلاکچین ارائه خواهد کرد. پس از آن نیز از دانشجویان این دوره‌ها به عنوان نیروی کار استفاده می‌کند. این استارت آپ برای همه اعضا و شرکت‌کنندگان یک فرصت منحصربه‌فرد برای درآمدزایی آماده کرده است.
راه‌های درآمدزایی از طریق نت کوین کپیتال چیست؟
نت کوین کپیتال یک تولیدکننده ارزهای دیجیتال است. ارزهای دیجیتال این استارت آپ پس از ارائه در سطح جهانی ارزش‌گذاری شده و قابل معامله می‌شوند. به همین منظور توکن‌های عرضه شده به مشارکت کنندگان در دو تا چهار صرافی عرضه شده و در اثر آربیتراژ قیمت در صرافی ارزش واقعی خود را پیدا خواهند کرد.

استارت آپ نت کوین کپیتال به ایده‌ای جدید برای جذب سرمایه در ICO رسیده است و در حال جذب مشارکت و ارائه سهام خود در قالب توکن‌های رایگان NCC است. این توکن‌ها روی بلاکچین ترون فعال بوده و به‌ صورت ایردراپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این استارت آپ با استفاده از شیوه‌های نوین هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های جدید اقدام به توسعه سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی می‌کند که مشارکت‌کنندگان می‌توانند از سود حاصل از آن‌ها بهره ببرند. این استارت آپ برای جذب مشارکت از روش ICO استفاده کرده و ابزارهایی را ساخته است که استفاده از آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از کسب درآمد را برای شما رقم بزند.
وایت پیپر، نقشه گنج نت کوین کپیتال برای رسیدن به درآمد دلاری
نت کوین کپیتال برای رسیدن به یک درآمد خوب و عالی از طریق ارزها و بازارهای دیجیتال برای خود مسیری را ترسیم کرده است. این مسیر در واقع مانند یک خیابان چند لاینه است که اهداف مختلفی مانند کسب درامد، کارآفرینی، توسعه سخت‌افزار و ساخت نرم‌افزارهای جدید در لاین‌های مختلف آن به موازات یکدیگر حرکت می‌کنند. برای درست پیمودن این مسیر و رسیدن به مقصد دلخواه، نیاز به یک نقشه خوب است.
چه چیزی نت کوین کپیتال را در میان رقبای خود برجسته می‌کند؟
اولویت تیم سازنده نت کوین کپیتال، کاربر یا به عبارت بهتر مشارکت‌کننده است. به همین دلیل در نخستین گام برای همه اعضای خود کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی را در نظر گرفته است. شرکت در این دوره‌ها می‌تواند شما را از یک نیروی مبتدی در بازارهای دیجیتال، به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل کند. در دوره‌های آموزشی نت کوین کپیتال شما می‌توانید انواع روش‌های کسب درآمد در حوزه بلاکچین را بشناسید و در نهایت به عنوان یک نیروی کار ماهر وارد بازار شوید.

علاوه بر این نت کوین کپیتال دنیای ایده‌های جذاب و جدید برای رسیدن به درآمد در بازارهای دیجیتال است. چرا که هدف اصلی این استارتاپ توسعه فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ایجاد یک سیستم‌عامل، CPU و زبان برنامه‌ نویسی جدید و ساخت یک ابرکامپیوتر است. هدفی که رسیدن به آن مدیریت حساب‌ها را بسیار ساده‌تر کرده و سود مشارکت‌کنندگان را افزایش خواهد داد.

نت کوین کپیتال پرداخت با ارزهای دیجیتال را مثل آب خوردن خواهد کرد

یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های فناوری که نت کوین کپیتال در حال تحقیق و توسعه آن است، فین‌تک یا Financial Technology نام دارد. هدف اصلی این حوزه و فعالیت‌هایی که در آن انجام می‌شود این است که خدمات مالی را کارآمدتر کند. به این ترتیب افراد می‌توانند به راحتی با استفاده از دستگاه‌هایی مانند تلفن همراه و کامپیوتر، در هر جایی که هستند و در کوتاه‌ترین زمان امور مالی خود را سر و سامان دهند.
در حال حاضر و با توسعه ارزهای دیجیتال در ایران و جهان، بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی امکان پرداخت هزینه کالاها را از طریق بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال فراهم کرده‌اند. اما مشکل اصلی اینجا است که هر ارز دیجیتال درگاه مخصوص به خود را دارد. به عبارت بهتر نمی‌توان بیت کوین را از طریق درگاه‌های موجود برای سایر ارزهای دیجیتال پرداخت کرد.
درگاه پرداخت یکپارچه بر پایه بلاک‌چین نت کوین کپیتال علاوه بر افزایش راحتی کاربران، کار کدنویس‌ها را هم ساده کرده است. با استفاده از این درگاه دیگر نیازی نیست که کد نویس‌ها برای هر ارز دیجیتال یک کد جداگانه بنویسند. بلکه تمام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال و شرکت‌هایی که امکان پرداخت با این ارزها را فراهم کرده‌اند، می‌توانند تنها با یک بار کد نویسی، کار پرداخت را در سایت یا بستر خود به سرانجام برسانند.
نت کوین کپیتال درحال تلاش برای محقق سازی چنین رویایی در حوزه فناوری و علم است. ساختن دنیایی که در آن دیگر سی‌پی‌یو و GPU ها محدودیت محاسباتی نخواهند داشت و هر کامپیوتر خانگی می‌تواند مانند یک ابر کامپیوتر ایفای نقش کند. تیم سازنده نت کوین کپیتال در تلاش هستند تا با استفاده از یک متریال خاص که در دنیا به طور عمده از آن استفاده نمی‌شود، یک پردازشگر بسازند.

سخن پایانی
شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این استارت آپ به یکی از سهام‌داران اتفاقات جدید دنیای دیجیتال تبدیل شده و از فعالیت‌های علمی و پژوهشی این استارت آپ نیز حمایت کنید. اگر هنوز درباره همکاری با نت کوین کپیتال شک دارید می‌توانید از طریق آدرس netcoincapital اطلاعات بیشتری درباره آن‌ به دست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − دو =