بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از تقاطع غیر همسطح و نقطه اتصال خط ریل سراسری به بندر کاسپین

0 18

مهندس علی اوسط اکبری مقدم رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان در نخستین روز کاری خود از پروژه تقاطع غیر همسطح در محدوده منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند انجام فعالیتهای زیر ساختی و عمرانی آن پروژه قرار گرفت.

عصر کاسپین/ بنابر این گزارش مهندس اکبری مقدم از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید نامجو که به منظور مدیریت ترافیک ورودی و خروجی به فاز تجارت و گردشگری منطقه و مجتمع بندری کاسپین ایجاد شده دیدار کرد. در این برنامه که معاون فنی و عمرانی سازمان حضور داشت مدیرعامل سازمان با حضور در نقطه اتصال خط ریل رشت به منطقه، در اسکله بندر کاسپین، و بررسی نقشه اجرایی طرح و روند انجام فعالیت عمرانی آن، در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت و دستورات لازم فنی را در خصوص سرعت بخشیدن به فرایند اجرای پروژه صادر نمود.

گفتنی است عرشه تقاطع غیر همسطح شهید نامجوی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار گرفته است و بصورت روگذر و شبدری کامل بوده که طول شاخه اصلی تقاطع از ابتدای محل فراز تا انتهای محل فرود در حدود ۱۱۰۰ متر در دو باند شمالی و جنوبی طراحی شده است.

این تقاطع جهت تامین کلیه مسیرهای حرکتی گردشی و تغییر مسیرها و نیز یک زیرگذر به طول ۶۰۰ متر، جهت اتصال مسیر رشت–انزلی به مجتمع بندری کاسپین و به منظور توزیع متوازن بار ترافیکی محموله های تجاری و ترانزیتی و همچنین دسترسی مستقیم مسیر راه آهن به محل اسکله رو رو طراحی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − یازده =