بازدید مشاور رییس جمهور از چند واحد تولیدی منطقه آزاد انزلی

0 43

مهندس حمید رضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جریان حضور در این منطقه، از چند واحد تولیدی-صنعتی منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آورد.

عصر کاسپین/ در جریان این دیدارها که مهندس اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان نیز حضور داشت، مشاور رییس جمهور ابتدا از کارخانه تولیدی ایران یونچنگ،یکی از تولید کنندگان مطرح سیلندر چاپ کشور که با سرمایه گذاری مستقیم خارجی در این منطقه مشغول به فعالیت می باشد، بازدید کرد.

دیدار از شرکت تولیدی لوتوس یکی از تولید کنندگان انواع ماسک بهداشتی در این منطقه که طی دوره همه گیری کرونا در کنار چند واحد تولیدی دیگر نقش مهمی در تأمین لوازم بهداشتی مقابله با بیماری کرونا ایفا کرده، دومین برنامه بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بود و در ادامه واحد تولیدی پوشاک خرد اندیشان مورد بازدید قرار گرفت.

واحد تولیدی مزبور که پیش از این یکی از واردکنندگان پوشاک منطقه آزاد انزلی بوده،ظرف سالهای اخیر وارد عرصه تولید شده و به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک منطقه تبدیل و موجبات اشتغالزایی مستقیم برای افزون بر ۱۰۰ نفر را فرآهم نموده است.

گفتنی است در جریان این بازدیدها مهندس مومنی مشکلات و موانع تولید کنندگان در زمینه تأمین مواد اولیه و خروج کالا را مورد بررسی قرار داد،و از نکات جالب توجه این دیدارها،اظهار آمادگی مدیرعامل شرکت لوتوس مبنی برصادرات ماسک های چند لایه بود.

لازم به ذکر است هم اکنون و در دو شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی ۱۴۸ واحد تولیدی صنعتی با میزان اشتغالزایی مستقیم برای حدود ۴۰۰۰ نفر در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت بوده و به دلیل استقبال سرمایه گذاران، سومین شهرک صنعتی این منطقه نیز مراحل جذب سرمایه گذار و ساخت خود را طی می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =