جنایت در تالش

0 287

مرد تالشی با ضربات چاقو به قتل رسید و سناریوی یک معمای پلیسی در چند قدمی خانه این مرد کلید زده شد .

عصر کاسپین/ مرد تالشی پس از مجروح شدن با چاقو دقایق سختی را تجربه کرد و به کام مرگ فرو رفت. پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه امسال پیدا شدن جسد مرد مسافرکش داخل یک مزرعه در بالاده اسالم تالش به پلیس گزارش شد. تیم جنایی و پلیس پس از حضور در صحنه با جسد مردی جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند. ماموران پلیس در صحنه متوجه شدند مردی به نام نایب پور نوروز با ۴۶ سال سن با ضربات چاقو به قتل رسیده و جسد او چند متر پائین تر از خانه اش کشف شده است.

قتل هولناک مرد تالشی با چاقو
لیلا یاری بخشدار اسالم ماجرا را اینطور بیان کرد : «۲۶ فروردین ماه نایب پور نوروز ۴۶ ساله در اسالم تالش ساعت ۲۱ به قتل رسید که جنازه مقتول داخل مزرعه‌ای در پائین تر از خانه اش پیدا شد.»

لیلا یاری در پایان گفت:«مقتول متاهل و دارای ۲ فرزند ۹ و ۱۴ ساله است. او راننده خط ویژه تالش به رشت بوده و نیروی انتظامی در حال بررسی حادثه است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.»

کشف جسد مرد تالشی در مزرعه پایین خانه اش
یکی از اهالی محل در خصوص قتل نایب پور نوروز به خبرنگار رکنا، گفت : «اطلاعات جامعی درباره به قتل رسیدن مقتول در دسترس نیست. بر اساس شنیده ها نایب پور نوروز پس از اصابت یک ضربه چاقو به گردنش خود را با تلاش به پائین خانه اش رسانده و در آن جا لحظات پایانی خود را سپری کرده است.»

مرد تالشی ادامه داد : «با توجه به فیلم ضبط شده دوربین مداربسته، راننده پژو ۴۰۵ پس از تعقیب کردن نایب موفق به متوقف کردن خودرو سمند او شده و با ضربه چاقو نایب را کمتر از ۱ دقیقه هدف قرار داده است .»

این فرد در پایان گفت : «خودرو پژو ۴۰۵ روز های قبل از این جنایت با پلاک مخدوش در حال رفت و آمد بوده است. تا این لحظه قاتل شناسایی و دستگیر نشده است و انگیزه قتل مشخص نیست و تنها سرنخ موجود در این پرونده قتل همان فیلم دوربین مداربسته است که واضح نیست.»

ابهام در چاقو خورن مرگبار نایب پور نوروز در بالاده اسلام تالش
شنیده ها از قتل نایب پورنوروز متفاوت است. برخی می‌گویند مقتول با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده اما برخی دیگر ادعا می‌کنند، نایب پور نوروز با یک ضربه چاقو به شاه رگ گردنش کشته شده است.

بنا بر این گزارش، با تشکیل پرونده قضایی،رسیدگی به این قتل و شناسایی قاتل در جریان قانونی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 1 =