رییس بیمارستان بندر آستارا؛ ۸۰ درصد شاغلان بیمارستان آستارا واکسینه شدند

0 21

احمدی گفت: ۸۰ درصد شاغلان بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا واکسینه شدند.

عصر کاسپین/ «حسین احمدی» امروز(سه شنبه، ۷ اردیبهشت) اظهارکرد: وضعیت آستارا از لحاظ کرونایی نارنجی است و در حال حاضر ۲۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری هستند.

رییس بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا با بیان اینکه این وضعیت شکننده است و احتمال دارد با رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی دوباره به وضعیت قرمز برگردیم، افزود: از شهروندان و مردم این انتظار را داریم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا وضعیت به روال عادی برگردد.

وی از واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: واکسیناسیون شهروندان بالای ۸۰ سال در محوطه مرکز بهداشت شهید محمدزاده انجام می شود.

احمدی با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال از اواخر هفته جاری آغاز می شود، گفت: در قالب این طرح چادرهای هلال احمر در مرکز بهداشت محمدزاده برای واکسیناسیون مستقر و مرکز فوریت های پزشکی در آن مکان فعال و هر روز سه پزشک در اجرای آن مشارکت می کنند.

وی از دستگاه های اداری خواست به منظور اجرای طرح واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال با کادر بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند.

رییس بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا با بیان اینکه ۸۰ درصد شاغلان در بیمارستان واکسینه شده اند، افزود: ۲۰ درصد باقیمانده برای دریافت واکسن تمایل ندارند.

احمدی خاطرنشان کرد: تا به امروز در ۲ نوبت، ۸۳۹ واکسن به مردم در آستارا تزریق شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − 2 =