فرماندار رشت تاکید کرد؛ ضرورت تقویت و فراهم کردن زمینه حضور سمن‌ها

0 40

فرماندار رشت با تاکید بر نقش آفرینی مثبت مردم در مواجه با مشکلات، افزود: حضور سازمان‌های مردم نهاد در رفع معظلات بسیار موثر است و بایستی زمینه ای حضور سمن های فعال و کارآمد فراهم شود.

عصر کاسپین/ علی فتح اللهی امروز(یکشنبه ۵ اردیبهشت) در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان رشت اظهار کرد: در موضوع مقابله با ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد با روحیه همدلی و انسجام در کنار دولت حضور دارند و تا به امروز سمن ها شهرستان رشت در راستای تامین معیشت خانواده های آسیب دیده از کرونا اقدامات موثری را انجام داده اند.

فرماندار رشت با اشاره به نقش تشکل ها در ساخت جوامع پایدار، افزود: سازمانهای مردم نهاد و سمن ها در دنیا امروز نقش بی بدیلی در ارائه برنامه ها و راه کارها برای حل مشکلات جامعه دارند.

فتح اللهی با بیان اینکه باید مردم را به تشکیل سازمان‌های مردم نهاد و سمن ها تشویق کنیم، اضافه کرد: مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی هر جامعه ای هستند و چون سمن ها برخاسته از خود مردم هستند رسالت بیشتر و سنگین تری نسبت به همه ادارات دارند.

وی با تقدیر از نقش آفرینی فعالانه سمن ها در رویدادها و حوادث و همراهی با دستگاههای شهرستان، تصریح کرد: هرجا کار به سمن ها سپرده شده اقدامات با کیفیت تر و با نتیجه گیری سریعتر همراه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =