فرمانده انتظامی ماسال خبر داد: زمین‌گیر شدن زوج قاچاقچی و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر در ماسال!

0 54

فرمانده انتظامی ماسال گفت: ۵ کیلوگرم موادمخدر از یک زوج در این شهرستان کشف شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ مجید تقی‌زاده با مبارزه با قاچاقچیان موامخدر را یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی به خبر دریافتی در خصوص فعالیت ۲ نفر در امر حمل و توزیع موادمخدر در شهر ماسال و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: پلیس با اقدامات همه جانبه از انتقال موادمخدر توسط متهمان مورد نظر به شهرستان ماسال اطمینان حاصل کرده و مسیرهای احتمالی را به طور نامحسوس تحت کنترل و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال بیان داشت: خودرو پراید قاچاقچیان حین ورود به شهر ماسال شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان این پرونده که زوجی ۳۵ساله بودند خبر داد تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ تقی‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است گفت: خانواده مهمترین و اساسی‌ترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد جوانان به موادمخدر ایفاء می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =