کمک یک میلیارد تومانی به تیم سپیدرود رشت تصویب شد

0 56

نایب رئیس شورای شهر رشت گفت: اعضای شورای شهر رشت با تصویب کمک یک میلیارد تومانی به تیم پرهوادار و قدیمی شهر رشت موافقت کردند.

عصر کاسپین/ فرهام زاهد اظهار داشت: در جلسه عصر چهارشنبه شورای شهر رشت هر ۹ نفر عضو حاضر در جلسه با تصویب کمک یک میلیارد تومانی شورا و شهرداری رشت به تیم ریشه دار و اصیل شهر رشت رای مثبت دادند و امیدواریم این کمک در زمان کوتاهی به سپیدرود پرداخت شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر با درخواست از تمام مسئولان سیاسی و ورزشی استان گیلان و کلانشهر رشت برای کمک به تیم ریشه‌دار گیلان افزود: در این سال ها به جز کمک های قطره چکانی فقط این شورا و شهرداری رشت بود که به این تیم کمک کردند و در حالی که از متولیان اصلی ورزش انتظار بیشتری برای حمایت وجود داشت.

وی گفت: در شرایطی که باشگاه سپیدرود در شرایط خطرناکی به سر می برد و وضعیت مالی این تیم به نقطه قرمز رسیده است، در جلسه هفته گذشته شورای شهر رشت، اعضای این شورا با طرح کمک یک میلیارد تومانی به باشگاه سپیدرود رشت موافقت کرده و آن را برای طی مراحل قانونی و تنظیم لایحه به شهردار رشت ارسال کردند.

زاهد افزود: در مرحله بعد هم شهردار رشت ضمن موافقت با لایحه و مبلغ آن، در اسرع وقت لایحه کمک به باشگاه سپیدرود را تنظیم و تایید کرد و برای تایید نهایی و طرح در صحن عمومی شورا آن را به دبیرخانه شورای شهر رشت ارسال کرد و امروز با اتفاق آرا این کمک تصویب شد.

نایب رییس شورای شهر رشت با اعلام اینکه پس از تایید فرماندار رشت این کمک قابل پرداخت خواهد بود اظهار داشت: با مساعدت فرماندار رشت و سابقه ورزشی بودن ایشان می توان امیدوار بود که این کمک فوری در کمترین زمان ممکن به تیم سپیدرود تزریق شود.

سپیدرود رشت پس از دو صعود پی در پی از لیگ دسته دوم به لیگ برتر و دو سال حضور در لیگ برتر با بی توجهی و سوء مدیریت مسئولان ورزشی و فوتبالی استان از لیگ برتر به دسته دوم سقوط کرد و این روزها علی رغم ماسله مالکیتی و بدهی ۱۰ میلیارد تومانی، با کسب نتایج مناسب امیدوار به بازگشت به سطح بالای فوتبال ایران شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =