۵ نفر از عوامل درگیری در تالش توسط پلیس دستگیر شدند

0 38

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در گیلان گفت: ۵ نفر از عوامل درگیری و مخلان نظم و امنیت در شهرستان تالش دستگیر شدند.

عصر کاسپین/ سرهنگ حسین حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری ۵ نفر از عاملان درگیری در شهرستان تالش خبر داد و اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی شب گذشته با توجه به اعلام وقوع درگیری در منطقه لیسار شهرستان تالش، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در گیلان با اشاره به جزئیات درگیری لیسار تالش تصریح کرد: پس از حضور پلیس در صحنه و انجام بررسی‌های لازم مشخص شد که چند نفر بر اثر اختلافات ملکی با یکدیگر نزاع داشتند و یک نفر از عاملان درگیری نیز از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده که با سلاح سرد قصد آسیب زدن به مأموران را داشت.

حسن‌پور امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: ماموران نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم تلاش‌های شبانه‌روزی داشته‌اند و در برقراری نظم، امنیت و آرامش بین شهروندان با مخلان نظم و امنیت به‌طور قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه پنج متهم درگیری در لیسار تالش توسط پلیس دستگیر و یک تیغه سلاح سرد نیز از آنها کشف شد خاطرنشان کرد: این ۵ متهم در صحنه درگیری دستگیر شدند و با تیراندازی پلیس، یکی از متهمان از ناحیه پا مجروح شد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در گیلان با اشاره به حال عمومی متهم مجروح تصریح کرد: هم‌اکنون این متهم در بیمارستان بستری است و حال عمومی وی نیز مساعد گزارش شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه نیروی انتظامی، قاطعانه و بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد ابراز داشت: برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم از پلیس است و پلیس نیز آن را از اولویت‌های اصلی خود می‌داند.

وی با اعلام اینکه متهمان پرونده مذکور برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده، ۲۶، ۲۹، ۳۰، ۳۴ و ۴۰ ساله هستند که توسط مأموران پلیس دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =