بداخلاقی رسانه ای همچنان ادامه دارد؛ اعلام حمایت جبهه اصلاحات از بهنیا ثابت رفتار و دیگر چهره های حزبی اصلاح طلب/ رونمایی از لیست رسمی تا ساعاتی دیگر

0 26

طبق اطلاع موثق از جبهه اصلاحات گیلان تا ساعاتی دیگر لیست حمایتی اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر رشت رونمایی خواهد شد و جبهه اصلاحات گیلان از بهنیا ثابت رفتار و دیگر چهره های حزبی اصلاح طلب اعلام حمایت کرده است.
عصر کاسپین/ در این لیست چهره های حزبی که موفق به دریافت برگه تایید صلاحیت خود شده اند، با نظر جمعی احزاب و اعضای حقیقی جبهه اصلاحات، در لیست حمایتی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت حضور خواهند داشت.
بدین ترتیب آقایان:
رجیون
مجتبی میرزایی
اسماعیلی
کریمی آذر
بهنیا ثابت رفتار
میرحسین مومنی زاده
و سعید عبدالله زاده
در این لیست به طور قطعی حضور خواهند داشت و دو نفر نیز از ادامه مسیر انتخابات انصراف داده اند. (مازیار صیادی و سامان محمودی)
این در شرایطی است که یکی از رسانه های محلی در مطلبی اقدام به انتشار شنیده های دیگری نمود که به صورت قطعی تکذیب می گردد.
هرچند این رسانه در ماه های اخیر تبدیل به بنگاه درآمدزایی از طریق برخی کاندیداهای میلیاردر شده و تا حدودی هدف از انتشار چنین مطالبی مشخص است اما به اطلاع شهروندان فهیم می رسانیم که اصلاح طلبان با اتحاد و خرد جمعی در میان احزاب و شخصیت های حقیقی، اقدام به انتشار لیست نهایی خواهند کرد و خبرهای تکمیلی در این زمینه به زودی منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 19 =