رئیس ستاد مردمی انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در گیلان: امکان کناره‌گیری برخی نامزدها به نفع رئیسی وجود دارد

0 24

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی “سمر” سیدابراهیم رئیسی در گیلان کناره گیری وی از انتخابات ریاست جمهوری را شایعه عنوان کرد و گفت: به طور حتم ایشان تا پایان انتخابات حضور خواهند داشت اما امکان دارد که نامزدهای دیگر به نفع او کناره‌گیری کنند.

عصر کاسپین/ ولی داداشی نماینده سابق مردم شهرستان بندرآستارا در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در حضور تعدادی از اصحاب رسانه استان گیلان در رشت اظهار داشت: با توجه به مدیریت خوب ایشان در پست های مختلف به خصوص در قوه قضائیه و استقبال مردم از کاندیداتوری وی در ریاست جمهوری، احتمال پیوزی ایشان بالا است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی در این فکر هستند که مردم را مایوس کرده تا آنان پای صندوق رای نروند و در انتخابات شرکت نکنند و جو ناامیدی راه انداخته اند اما مردم ما همانند ادوار گذشته پای صندوق های رای خواهند رفت و با شرکت در انتخابات ، به آینده کشور در بخش های مختلف اجتماعی، سیاسی ، فرهنگی و غیره کمک می کنند تا این حربه و نیرنگ دشمنان نیز نقش برآب شود.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی سید ابراهیمی رئیسی در گیلان گفت: نظام جمهوری اسلامی دو شاخصه مهم جمهوریت و اسلامیت دارد که نقش مردم در این دو شاخصه تعیین کننده و اساسی است اما دشمنان سعی دارند تا این شاخصه مهم را از مردم بگیرند.

داداشی خاطرنشان کرد: با این وجود آن چیزی که برای ما مهم است، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری است و تمام هدف ما این است که مردم پای صندوق های رای بیایند تا در خصوص آینده کشور تصمیم گیری کنند که در این خصوص همه باید تلاش کنیم که این امر تحقق یابد که از یک سو ما حامی یک کاندیدای خاص و از سوی دیگر رسانه ها هستند که باید تاثیر بسیار مثبتی در هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات داشته باشیم.

وی به ستاد مردمی سمر گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: ستادی که در آن فعالیت داریم ، اخلاق محوری و اخلاق مداری شاخصه اصلی آن است و همانطور که در مناظره های انتخاباتی شاهدیم که رئیسی با توجه به هجمه های زیاد و تهمت هایی که می شنود به طور کامل اخلاق را رعایت می کنند.

نماینده سابق مردم بندرآستارا در مجلس افزود: ما نیز به تابعیت از نامزد موردنظر خود، اخلاق مداری را در دستور کار ستاد خود قرار داده ایم که این امر در کل ستادهای رئیسی در سطح کشور مشهود است و در ستاد ما نیز به کسی تهمت زده نمی شود و از بی اخلاقی پرهیز می کنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه رئیسی بدون برنامه پا به عرصه انتخابات نگذاشته و برنامه های مدونی دارند، ما نیز در ستادهای انتخاباتی برنامه های کلی و جزیی داریم که در طول تبلیغات انتخاباتی، این برنامه ها را به اقشار مختلف مردم ارایه می دهیم و امیدواریم که پس از انتخابات از تمام ظرفیت های کشور برای برطرف کردن مشکلات مختلف استفاده شود.

داداشی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به رئیسی اتهام می زنند که اقتصادی نیست اما کسی که رئیس جمهور می شود حتما نباید اقتصاددان و یا دکترای علوم سیاسی داشته باشد، بلکه باید مسئولان قدرتمندی در هر بخش داشته و از وجود نخبگان بهره ببرد.

وی تصریح کرد: به طور حتم رئیسی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، از ظرفیت نخبگان به خوبی استفاده و آن را مدیریت می کند و از نظریات نخبگان در حوزه های مختلف استفاده می کند چون پیش از این نیز در پست های مختلف این کار را انجام داده است.

برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هفت نامزد از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند و ۲۸ خرداد ماه جاری نیز انتخابات ریاست جمهوری توامان با انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای شهر و روستا برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + سیزده =