با حضور دکتر همتی؛ استودیو هلال گیلان افتتاح شد

0 22

رئیس جمعیت هلال‌احمر در مراسم رونمایی از طرح سحاب و افتتاح استودیو هلال گیلان گفت: هلال احمر همواره در سختی‌ها در کنار مردم بوده و این حضور باعث دلگرمی مردم می‌شود.

عصر کاسپین/ دکتر کریم همتی در مراسم افتتاح استودیو هلال گیلان گفت: امروز در استان‌ها مسائل حاشیه‌ای کمتر است. پرسنل و اعضای هلال‌احمر، کرونا و سرما و گرما نمی شناسند و با خلوص اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند. هلال احمر همواره در سختی‌ها در کنار مردم بوده و این حضور باعث دلگرمی مردم می‌شود.

وی افزود: در جلسه ای که با رئیس جمهوری در خصوص زلزله سال ۹۹ داشتیم مشخص شد که انبارهای استراتژیک اطراف تهران وضعیت خوبی ندارند و تلاش شد تا در این عرصه اقدامات خوبی انجام شود. همه ارکان نظام کمک کردند تا وضعیت انبارها بهبود یابد. امروز به علت تحریم ها با وضعیت مطلوب فاصله داریم اما تلاش ها و تخصیص اعتبارات سبب شد تا در این عرصه اتفاقات خوبی همچون بازآمد کردن بالگردها رقم بخورد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: ما در راستای تقویت نیروی انسانی خود در سال ۹۹ تعداد ۸۰۰ نفر از نیروهای داوطلب را استخدام کردیم و در سال جاری نیز به همین میزان استخدام صوزت خواهد گرفت. از سوی دیگر اردوهای آموزشی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با تمام قدرت در کنار مردم حاضر شویم. داوطلبان در این سال ها مشکلات زیادی داشته اند اما هیچگاه هلال احمر را در بحران ها و سختی ها تنها نگذاشته اند.

همتی تاکید کرد: امروز یکی از ضرورت ها در هلال احمر اطلاع رسانی است و باید در این عرصه قوی تر عمل کنیم. استودیو هلال گیلان نیز با این هدف افتتاح خواهد شد تا مردم در جریان اقدامات مهم هلال احمر قرار گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =