دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با شهردار کلانشهر رشت

0 23

در دیدار دکتر نحوی نژاد و سید محمد احمدی، راهکارهای عملیاتی برای افزایش ظرفیت مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد(ماده ١۶) و بهبود کیفیت مرکز فعلی مورد بررسی قرار گرفت.

عصر کاسپین/ دکتر نحوی نژاد ضمن قدردانی از زحمات مجموعه ی شهرداری کلانشهر رشت، مدیریت شهری را مدیریتی یکپارچه دانست و افزود: مدیریت یکپارچه به این معناست که مدیریت اجزای سیستم برای فراهم آوردن کارکرد های روزانه شهری و ارتقای شاخص‌های عملکردی شهر در ابعاد مختلف زیست محیطی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سوق آن به سمت توسعه پایدار و همه جانبه صورت می گیرد که در این راستا به ویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی که جز حوزه های مشترک با سازمان بهزیستی است شاهد اقداماتی خوبی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اشاره به قانون حمایت از حقوق معلولین، از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه ی شهرداری در راستای مناسب سازی و دسترس پذیری اماکن عمومی تشکر نمود و خواستار ادامه ی روند کنونی شد.

شهردار کلانشهر رشت نیز با اشاره به خدمات حمایتی سازمان بهزیستی گفت: امروزه با نگاه تخصصی که در سازمان بهزیستی حاکم است، تاثیر خدمات بهزیستی در تمامی ابعاد اجتماعی، خانوادگی و فردی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: قطعا هدایت و راهبری برنامه محور اداره کل بهزیستی موجب پیگیری ویژه ی همه ی کارمندان سازمان و احقاق حقوق جامعه ی هدف بهزیستی شده است.

سید محمد احمدی با شرح نوع عملکرد شهرداری در حوزه ی آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد، اظهار داشت: در حال حاضر یک گرمخانه و یک سامانکده مشغول ارائه خدمت هستند و برنامه ریزی لازم برای همکاری با بهزیستی و افزایش ظرفیت مرکز ماده ١۶ و بهبود وضعیت موجود صورت گرفته است.

در پایان مقرر شد برنامه ریزی لازم جهت همکاری مشترک شهرداری و بهزیستی پیرامون برپایی ایستگاه های مشاوره در پارک ها و بوستان ها شهر رشت صورت پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − سه =