رئیس شورای شهر رشت: ساخت المان‌ها و یادمان‌های شهدا توسط شهرداری رشت حرکت ارزشمندی است

0 29

احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای شهر رشت امروز (دوشنبه سوم خرداد) در مراسم رونمایی از المان شهدای گمنام مسکن مهر رشت که با حضور شهردار رشت، سردار عبداالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، فرماندار شهرستان رشت، اعضای شورای شهر، سرپرست معاونت عمرانی استانداری و دیگر مسئولان و مدیران استانی برگزار شد اظهار داشت: ساخت المان‌ها و یادمان‌های شهدا توسط شهرداری رشت حرکت بسیار ارزشمندی است.

عصر کاسپین/ رئیس شورای شهر رشت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه که درس بزرگ شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب بوده را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد:‌ ساخت المان‌ها و یادمان‌های شهدا گامی مهم در جهت تحقق این امر است که امروز نمونه‌ای از آن با همت شهرداری رشت به ثمر نشست.

رمضانپور نرگسی ضمن اشاره به حضورش در جبهه‌ و در برخی عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: امیدوارم خداوند متعال توفیقی حاصل نماید تا در ادامه مسیر زندگی و با یاد و نام شهدای اسلام و انقلاب برای خدمتگذاری به مردم حاضر باشیم.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی دشمن تا بن دندان مسلح با همکاری بسیاری از کشورهای جهان با انقلاب اسلامی وارد جنگ شد اذعان کرد: رزمندگان غیور ایران اسلامی با پشتیبانی مردم ولایتمدار ما نگذاشتند حتی وجبی از خاک میهن به دستان ناپاک دشمن بیافتد.

رئیس شورای شهر رشت اعلام رژیم بعث عراق به عنوان متجاوز در هشت سال جنگ تحمیلی توسط سازمان ملل متحد را اثبات مظلومیت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن از تمام ابزارها علیه ما استفاده کرد اما مقاومت جانانه رزمندگان فداکار ما در نبرد هشت ساله، ایران اسلامی را سرافراز کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه شهدا با آنچه که خداوند متعال به آنان عطا فرموده است شاد هستند افزود: شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب هم عزت دنیا و هم عزت آخرت را از خداوند بزرگ دریافت کردند بنابراین آنان با سایر مردم از حیث مقام و منزلت فرق‌های بسیار زیادی دارند.

«حجت الاسلام علی اصغر جهانی» اضافه کرد: به فرموده پروردگار و آنگونه که در قرآن کریم آمده است شهدا اگر بهشت را فتح کردند کلید بهشت را از خداوند دریافت کردند و در این راه پرفراز و نشیب حتی لحظه‌ای از ایمان و خلوص نیت خود کوتاه نیامدند.

وی با بیان اینکه تمامی پیامبران و انبیاء الهی در راه رساندن رسالت خود سختی‌ها و مشقت‌های زیادی را متحمل شدند خاطرنشان کرد: اگر مؤمنان و مسلمانان درصدد عزت مملکت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی هستند راهی به جزء مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن ندارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 2 =