شهردار رشت در نشست با جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی؛ ایجاد اثار ماندگار شهری با خلاقیت و تراوشات ذهنی جدید

0 19

سید محمد احمدی شهردار رشت ظهر امروز چهارشنبه(۱۲ خرداد) در نشست با جمعی از هنرمندان با اشاره به اینکه گیلان و رشت طبیعتی زیبا دارد اظهار داشت: نباید تنها به زیبایی طبیعی بسنده کرده بلکه باید طبیعت خدادای را با تفکر و ارائه برنامه های مدون برای شهروندان زیباتر و دلپذیرتر کنیم.

عصر کاسپین/ شهردار رشت با اشاره به اینکه شهر رشت این قابلیت را دارد که در حوزه های مختلف برند باشد بیان داشت: باید با خلاقیت جدید و تراوشات ذهنی اثرات ماندگار در رشت ایجاد کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه خلاقیت تنها نیازمند هزینه فراوان نیست خاطرنشان کرد: گاها می توان با خلاقیت در مقیاس کوچک اثرات ماندگار زیبا تولید کرد.

قانع رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از برنامه های این سازمان استفاده از ظرفیت هنرمندان در موضوعات شهری است اذعان داشت: مهمترین موضوع برای بهره مندی از توانمندی هنرمندان اعتماد سازی پیوسته با آن ها است.

وی به برگزاری جشنواره های فصلی در رشت اشاره کرد و افزود: طرح اولیه جشنواره ها آماده شده و پیش بینی می شود در هر فصل یک جشنواره در رشت برگزار شود.

قانع همچنین از راه اندازی اتاق “نگاه و ایده” برای زیباسازی رشت خبر داد و تصریح کرد: ایده های متنوع توسط هنرمندان در این اتاق مطرح و سپس در صورت تصویب اجرایی می شود، این اتاق می تواند به صورت مجازی نیز راه اندازی شود.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد کارگروه هنرهای تجسمی در سازمان سیما و منظر شهرداری رشت راه اندازی و پروژه های زیباسازی شهری در این کارگروه بررسی و تصویب شود.

در این جلسه همچنین هنرمندان به ارائه برنامه و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − 7 =