عوامل ایجاد رعب و وحشت در رضوانشهر دستگیر شدند

0 21

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت: دو عامل قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان رضوانشهر دستگیر شدند.

عصر کاسپین/ سرهنگ امیر وهاب‌زاده از دستگیری دو عامل قمه‌کشی در رضوانشهر خبر داد و اظهار داشت: در پی خبر وقوع درگیری و ضرب و جرح در رضوانشهر بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: پس از حضور ماموران پلیس در محل واقعه یک نفر از عوامل درگیری دستگیر شد و شناسایی دیگر متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وهاب‌زاده تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس و با انجام کارشناسی‌های لازم، ماموران نیروی انتظامی موفق شدند هویت متهم دیگر این پرونده که متواری بود را شناسایی کنند.

وی گفت: پس از هماهنگی قضایی، با پیگیری ماموران و انجام اقدامات کارشناسی سحرگاه امروز عامل اصلی این درگیری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار است در منزل خود واقع در پره‌سر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از کشف و ضبط یک تیغه قمه از مخفی‌گاه متهم مذکور این پرونده خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی‌ها اختلافات مالی را علت درگیری روز گذشته عنوان کردند.

وهاب‌زاده گفت: قطعاً پلیس در برخورد با عوامل ایجاد ناآرامی و مخلان امنیت روانی و آسایش در جامعه عزمی راسخ داشته و با مجرمان با جدیت برخورد می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 2 =