فرمانده انتظامی رشت خبر داد: پاتک پلیس به مخفیگاه قماربازان و دستگیری ۶ نفر در لولمان

0 37

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت اظهار داشت: ۶ نفر حین قماربازی در یک واحد صنفی در این شهرستان دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی رشت گفت: ۶ نفر حین قماربازی در یک واحد صنفی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمود حافظی، با بیان اینکه قمار خلاف قانون است و باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود اظهار داشت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

وی گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در واحد صنفی خود با تجمع افراد اقدام به دایر کردن مکان قماربازی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اعلام اینکه ماموران کلانتری ۱۶ لولمان با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از این واحد صنفی، ۶ نفر حین قماربازی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۵ دست آلات قمار و مبلغ ۵۴ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال وجه نقد از این مکان خبر داد و بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − نه =