پلیس تالش ۲۰ میلیون تومان اموال سرقتی را به مال‌باختگان بازگرداند

0 21

فرمانده انتظامی تالش گفت: ۲۰۰ میلیون ریال وسایل سرقتی، طی عملیات پلیس و با دستگیری پنج سارق و یک مالخر کشف و به مال‌باختگان بازگردانده شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ حسین جمال دار اظهار کرد: عملیات کشف وسایل سرقتی روز گذشته انجام شد و سارقان ۲۸ تا ۴۲ ساله و مالخر ۶۷ ساله دستگیر و بعد از معرفی به دادگاه، روانه زندان شدند.

وی با بیان این که پلیس تالش طی اردیبهشت ماه نیز با کشف ۸۴ فقره سرقت، ۶۲ سارق را دستگیر کرده بود خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی مردم با پلیس، در مقابله با تخلفات و ارتقای سطح امنیت عمومی نقش بسزایی دارد.

وی جمع آوری ۳۱ معتاد متجاهر، کشف و ضبط هفت قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و دستگیری ۹ نفر در این رابطه، دستگیری ۳۳ خرده‌ فروش و توزیع کننده مواد مخدر، کشف ۱۰ کیلو و ۹۹۴ گرم انواع موادمخدر، ۱۰ هزار و ۳۳۵ قلم انواع قرص و دارو قاچاق و دستگیری ۲ نفر در این رابطه، توقیف ۴۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰۰ دستگاه خودرو مسروقه را از عملکردهای پلیس تالش در اردیبهشت ماه اعلام کرد.

فرمانده انتظامی تالش نقش ارتباط مستمر پلیس با مردم را در کشف و کاهش جرائم مهم ارزیابی و یادآوری کرد: اردیبهشت ماه به منظور شنیدن نظر مردم و مسئولان محلی، چهار جلسه ارتباط مردمی و چند نشست با مسئولان محلی برگزار کردیم.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 11 =