آقازاده هشدار داد؛ بی‌برنامگی در قطعی‌ برق نشان دهنده سوءمدیریت است|سهمیه گیلان از تولید برق داده شود

0 16

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه گیلان از نظر تولید و تأمین برق مشکلی ندارد، گفت: مسئولان وزارت نیرو سهم گیلان از تولید برق را درست مدیریت کنند.
عصر کاسپین/ سید علی آقازاده با اشاره به قطعی‌های مکرر برق در روزهای اخیر و کلافگی مردم در این روزهای گرم سال، اظهار کرد: دغدغه مندی مردم و نگرانی آن‌ها، نگرانی و دغدغه ما است و ما نیز خود مشمول قطعی‌های مکرر برق در بوده و هستیم.

وی با ابراز تأسف از اینکه در برخی از مناطق رشت در یک روز چندین بار برق قطع می‌شود، گفت: اگر چه همه مردم به کمبود بارش‌ها و نزولات آسمانی امسال واقف هستند اما مسئولین امر و دولت باید برآوردها و پیش‌بینی‌های لازم را برای مواجهه با چنین گرمایی را داشته باشند لذا باید گفت که این بی‌برنامگی در قطعی‌ها نشان دهنده سوءمدیریت دولت است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه به مسئولین امر تذکر می‌دهم که مدیریت برق تولیدی را در استان گیلان به درستی انجام دهند، تصریح کرد: استان گیلان به لحاظ تأمین برق مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: از نظر شبکه تولید گیلان به اندازه برق تولید می‌کند که مازاد آن را به استان‌های دیگر اختصاص داده می‌شود لذا در درجه اول باید سهم مردم گیلان حفظ شده و بعد آن‌ها را به استان‌های دیگر توزیع کنند.

آقازاده با بیان اینکه گیلان به لحاظ تأمین برق مشکلی نداشته و باید حداقل سهم از خاموشی را داشته باشد، گفت: به صورت جدی موضوع را پیگیری خواهیم کرد و مسئولین امر بابت این بی‌دقتی و عدم مدیریت درست باید پاسخگو باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =