بازداشت مدیر بی آبرو و زن شوهردار در آستارا / فیلم و عکس های برهنه فاش کرد

3 2,505

مدیر اداره بیمه سلامت بندرآستارا که با زن متاهلی در محل کار خلوت شیطانی داشت بازداشت شد.همزمان با این مرد هوسران زن شوهردار نیز دستگیر شد.

عصر کاسپین/ رئیس بیمه سلامت آستارا توسط مردم خشمگین و درحالیکه برهنه بود از ساختمان اداری اش بیرون کشیده شد و به شدت کتک خورد.

 رئیس بیمه سلامت آستارا پس از انتشار فیلم برهنگی اش و عکس های خلوتی اش با زن متاهل در محل کارش بازداشت شد بعد از این فاجعه رئیس بیمه سلامت آستارا برکنار شد.

3 نظرات
  1. ali می گوید

    نگفتم که اینا با وجود حکم زنا دوباره دعوت به کار می شوند. سازمان بیمه سلامت متاسفانه این دو نفر را یکیشو تیریز و دیگری را به ارومیه از شهرستان آستارا به مرکز استان دعوت به کار کرده است.

  2. ali می گوید

    من کاملا خانواده دو طرف را می شناسم. آیا برای کسی که وضو می گیره و در محل اداره نماز می خونه و بعد زنا می کنه، توجیهی داری. می دونی همین آقا بدون اینکه آزمونی داده باشه و زحمتی کشیده باشه بعد از بازنشستگی پدرش و به جای پدرش در اداره بیمه سلامت با پارتی استخدام شده. و از بدو استخدام هم رییس بوده. آیا ما این همه شهید و جانباز دادیم که همچین ادم هایی بیان سر کار. می دونی الان همین شخص با نفوذی که در ارگان های دولتی داره می خاد برگرده سر کار و داره زندگی عادیش را با زن و بچه اش می کنه. زنش طلاق هم نگرفته و احتمالا به شوهرش هم افتخار می کنه که زندگی یک خانواده محترم را بهم زده. می دونید شوهر اون خانم بی حیا از فرهیختگان علمی کشوره و در سن پایین به درجه پروفسوری نایل شده. نه عزیز من نگران خانواده اون آقا نباشید. با افتخار بهتر از گذشته زندگی خودشون را دارند. زندگی شوهر و بچه های اون زن بی حیا به باد رفته…..
    دلسوزان و طرفداران اون آقا نگران نباشند امیدوارم خبر بازگشت به کارش را ،هر چند حکمشون زنا هست، احتمالا در یک پست بالاترو بشنوید تا نگرانیتون برطرف بشه. در نوشته های این صفحه دیدم نوشته که ایشون پیج اینستاگرام ندارند اصلا هم اینظوری نیست ایشان بهتر از قبل فعالیت های مجازی خودشو داره و پیجش payman.az2009 می باشد.

  3. آرش شهمیری می گوید

    این جور آدما رو باید یه دست یه پا شونو قطع کنه تا هر کی دید بفهمه چ شخصیتی هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =