برگزاری کمیسیون دائمی هیات امنای پارک علم و فناوری گیلان

0 17

این کمیسیون دائمی با حضور دکتر کشمیری به عنوان رئیس کمسیون، خانم دکتر مهرجو نماینده سازمان برنامه و بودجه، دکتر عبدالرضا واعضی دبیر کمیسون دائمی هیات امنای منطقه یک فناوری و دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

عصر کاسپین/ در این جلسه که با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این کمیسیون برگزار شد، بررسی گزارش عملکردی پارک، بررسی بودجه و سایر موارد مرتبط مورد پس از بحث و تبادل نظر و مصوب گردید.

در این نشست تصمیمات حوزه‌های عملکردی عمرانی، حمایتی و زیرساخت‌های توسعه ای پارک علم وفناوری گیلان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست در خصوص منابع انسانی و تعیین تکلیف برخی از مسائل مطروحه در دستور جلسه بحث و تبادل نظر شد و نتیجه مورد رای اعضا قرار گرفت. همچنین گزارش عملکرد پارک علم و فناوری گیلان در سه ماهه ابتدای امسال ارائه شد.

دیگر اعضای کمسیون دائمی هیات امنای پارک علم و فناوری گیلان نیز حضور داشتند. دکتر روزبهان مدیر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی ، دکتر محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، دکتر دلق‌پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، دکتر میرحسینی معاون پژوهشی و فناوری دانشگلاه گیلان، دکتر نقی‌پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی از اعضای این کمیسیون دائمی هستند.

لازم به ذکر است کمیسیون دائمی پارک علم و فناوری گیلان، سالانه حداقل دو جلسه برگزار می شود و در خصوص مهمترین موضوعات پارک‌ از جمله برنامه‌ها و بودجه آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + سه =