تأکید دکتر سالاری بر تشدید انضباط مالی واحدها تا خبر خوب افزایش سقف کارانه‌ها

0 36

صبح امروز، دوشنبه جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه، معاونان و مدیران ستادی با مشارکت مجازی مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها و رؤسای بیمارستان‌های تابعه در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

عصر کاسپین/ دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر پرداخت مطالبات پرسنلی و غیر پرسنلی، از افزایش سقف پرداخت کارانه و پاداش در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

وی با اشاره به پایین بودن کیفیت تغذیه در بیمارستان‌ها بر لزوم تشدید نظارت‌ها و برخورد با پیمانکاران متخلف در این رابطه تأکید کرد.

دکتر سالاری در ادامه همچنین ضمن تاکید بر راه‌اندازی سریع اتوماسیون تغذیه در بیمارستان‌ها و ارایه گزارش هفتگی در این خصوص ، راه‌اندازی اتوماسیون مذکور را در تمامی بیمارستان‌های استان با سرعت بیشتری خواستارشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به همکاری حدود ۸۰۰ نیروی شرکتی و حجمی با دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت پرداخت به‌ موقع حقوق آنها تأکید کرد.

وی در ادامه همچنین با اشاره به اقدامات مالی قابل‌توجه و اتمام پروژه‌های عمرانی بسیار بزرگ در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد : در حالی مطالبات سنگین دانشگاه پرداخت شد و پروژه‌های بزرگ عام‌المنفعه در حوزه سلامت به بهره‌برداری رسید که درگذشته مطالبات مالی بسیار زیاد بود و پروژه‌های عمرانی نیز تعطیل بودند.

دکتر سالاری با اشاره به تراز مثبت مالی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود : برای اولین بار به‌جای تعویق حقوق و مزایای پرسنل در دانشگاه، تأکید ما بر جمع‌بندی سریع گزارش‌های مالی و پرداخت به‌موقع مطالبات همکاران می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به فروکش کردن نسبی بیماری کرونا در استان گیلان بر لزوم افزایش عملکرد بیمارستان‌ها و افزایش درآمد آنها تأکید کرد.

دکتر سالاری در خاتمه ضمن تقدیر از همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها به‌ویژه سازمان برنامه‌ و بودجه در جهت توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت استان، گفت : دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها دانشگاه در کشور است که برای احداث دو بیمارستان جایگزین در استان توانسته‌ اسناد خزانه را دریافت کند و برای آغاز فاز اجرایی آنها پیشگام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =