تداوم عملیات زیرسازی و آسفالت معابر در سطح منطقه پنج شهرداری رشت

0 18

علی مقصودی مدیر منطقه پنج شهرداری رشت با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای انجام پروژه های عمرانی، عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر خیابان مهر ۹۵ در شهرک مهر براساس اولویت بندی و نیازسنجی صورت گرفته اجرایی شد.

عصر کاسپین/ وی با اشاره به اینکه مسیر مذکور طی سنوات گذشته زیرسازی شده ولی به جهت شرایط جوی نیاز به زیرسازی مجدد داشت بیان کرد: با انعقاد قراداد با پیمانکار بخش خصوصی ۱۲۰۰ متر از مسیر خیابان مهر ۹۵ زیرسازی و آسفالت شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری رشت عملیات زیرسازی و آسفالت لاین کندرو حد فاصل میدان دوم به اول در شهرک مهر رشت را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۳۲۰۰ متر مربع از لاین کندرو مسیر یاد شده با همکاری معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت زیرسازی و آسفالت شد.

مقصودی در ادامه با اشاره به اجرای همزمان چندین پروژه عمرانی دیگر در سطح منطقه پنج شهرداری رشت، اظهار کرد: روکش خیابان دلدار به متراژ ۳۶۰۰ متر مربع، زیرسازی و آسفالت بلوار ۳۵ متری حدفاصل میدان شهید مسافر به خیابان دلدار و زیرسازی و آسفالت انتهای خیابان یاران به مسکن مهر به متراژ ۳۰۰۰ متر مربع از جمله پروژه هایی است که در راستای بهسازی معابر و تسهیل و تسریع در عبور و مرور شهروندان اجرایی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 1 =