تعیین هیات ‌رییسه مجمع خیرین سلامت گیلان/ دکتر صدر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان شد

0 27

در نخستین نشست منتخبان مجمع خیرین سلامت با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رییس و نایب رییس مجمع تعیین و دکتر سید علی صدر نیز مدیرعامل این مجمع برگزیده شد.

عصر کاسپین/ نخستین نشست منتخبان خیرین سلامت گیلان با دکتر ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

دکتر ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به خدمات خیران در حوزه سلامت به‌ویژه در ایام کرونا، اظهار کرد: خیرین سلامت گیلان در خرید تخت‌های درمان و همچنین توسعه بخش ICU مرکز کووید ۱۹ کمک شایانی به حوزه سلامت کردند.

وی با اشاره به ساخت و توسعه طرح‌های بزرگ در دیگر استان‌های کشور به همت مجامع خیرین سلامت، افزود: در بسیاری از استان‌ها، خیرین سلامت، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تخصصی ساخته‌اند و به نظر می‌رسد در این استان کمتر به توسعه فضای فیزیکی پرداخته‌شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه بسیاری از مسایل در استان سیاسی می‌شود درحالی‌که باید در حیطه بهداشت و درمان از سیاسی‌کاری به دورباشیم، تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان گیلان خیران، تلاش‌های زیادی کرده‌اند، اما کار شاخصی در مقایسه با سایر استان‌ها انجام‌نشده است.

در این نشست هیات‌مدیره مجمع خیرین سلامت هرکدام به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و بر داشتن برنامه، تدوین برنامه‌های بلندمدت و استراتژیک، توسعه دفاتر مجمع خیرین سلامت در شهرستان‌ها، استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌های نخبگان و فرهیختگان در جذب منابع اعتباری تأکید کردند.

گفتنی است ؛ در نخستین نشست اعضای منتخب هیات‌مدیره مجمع خیرین سلامت با اتفاق آرا دکتر زیبا ظهیری- رییس هیئت‌مدیره، دکتر سید ابراهیم پورعباس،_ نایب ریس و دکتر سید علی صدر نیز به‌عنوان مدیرعامل جدید این مجمع انتخاب و معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + سیزده =