توزیع ۳۲ بسته غذایی در مناطق آسیب دیده از رانش زمین خرشک رودبار

0 18

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: طی دو روز گذشته ۳۲ بسته غذایی یک ماهه میان خانواده های آسیب دیده از رانش زمین در خرشک شهرستان رودبار توزیع شد.

عصر کاسپین/ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به رانش زمین در منطقه خرشک از توابع شهرستان رودبار، گفت: با اطلاع از این حادثه تیم ارزیابی به منطقه اعزام و نسبت تخلیه سه منزل مسکونی که دچار آسیب شده بود نیز اقدام شد.

غلامی با بیان اینکه طی دو روز گذشته نیز امدادگران جمعیت هلال احمر همانند همیشه در کنار آسیب دیدگان بوده و امدادرسانی لازم را انجام داده است، افزود: در این مدت ۳۲ بسته غذایی یک ماهه بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: این بسته‌ها شامل برنج، شکر، قند، چای خشک، لوبیا چیتی، آب معدنی، تن ماهی، کنسرو لوبیا، روغن، و نان لواش بوده است.

سیاوش غلامی اظهار داشت: اجناس دو منزل به صورت کامل با تلاش امدادگران رودبار و با به کار گیری دو دستگاه خودروی کمک دار تخلیه و به جای امنی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: مردم برای گزارش حوادث می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =