جوابیه مدیر بهزیستی شهرستان رشت پیرامون انتشار فیلمی از وضعیت زندگی و کسب و کار یکی از سالمندان در فضای مجازی

0 19

در پی انتشار فیلم پیرمرد دستمال فروش در یکی از خیابان های سطح رشت در فضای مجازی، مدیر بهزیستی شهرستان رشت توضیحاتی ارائه داد.

عصر کاسپین/ محمد نوروزی عنوان کرد: در پی گشت زنی تیم اورژانس اجتماعی (۱۲۳) در سطح شهر و مشاهده یکی از سالمندان، مددکار اورژانس به منظور بررسی وضعیت در محل حضور یافته و با وی گفتگو کرد.
طی این گفتگو ، سالمند مذکور اظهار داشت : من یکی از بازاریان شهر و دارای یک مغازه کود و سم کشاورزی بودم که متاسفانه به دلیل مشکلاتی بانک اموالم رو مصادره کرد و هم اکنون تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) هستم. چهار فرزند پسر و دو دختر و همسرم فوت کرده و در حال حاضر تنها زندگی میکنم .
مددکار اورژانس به منظور رفاه حال ایشان از وی درخواست کرد که به یکی از مراکز سالمندان تحت نظارت بهزیستی استان منتقل شود که نامبرده حاضر به همکاری نبوده و بیان داشت : می خواهد کار کند و راحت زندگی کند و نمی تواند در مرکز سالمندان بماند.
وی بیان داشت : از همکاران شهرداری هم پیش من آمدند تا مرا به گرمخانه و سامانکده ببرند و با جواب منفی من روبرو شدند من می خواهم خودم کار کنم و راحت زندگی کنم ، شبها هم در یک منزل مسکونی قدیمی که اجاره کردم زندگی میکنم .
مددکار اورژانس با توجه به شرایط موجود و بررسی وضعیت، پیشنهاد نمود با همکاری شهرداری کیوسکی در محل مذکور احداث گردد تا مکانی جهت کسب درآمد وی باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − پنج =