رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنان به دنبال توسعه شتاب گونه نظام سلامت استان

0 18

دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان گیلان پیش از ظهر امروز با حضور در سازمان برنامه‌وبودجه کشور، پیگیر تأمین و تخصیص اعتبار پروژه‌های عام‌المنفعه حوزه سلامت گیلان شد.

عصر کاسپین/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در سازمان برنامه‌وبودجه کشور با دکتر حمید پور اصغری، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی، دکتر علی حیدر نوری، رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه و رضا عوض پور، رئیس اداره سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار و رایزنی کرد.

دکتر سالاری در دیدارهای خود با مسئولان و مدیران سازمان برنامه‌وبودجه کشور، ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بر ضرورت توسعه همه‌جانبه نظام سلامت گیلان و همچنین همسان‌سازی سطح ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گیلان با متوسط کشوری تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدارها، ضمن تقدیر از حمایت‌های قانونی و پشتیبانی‌هایی که این سازمان در جهت استقرار نظام مراقبت و درمان داشته، همچنان بر رفع عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت استان تأکید کرد و خواستار توجه بیش‌ازپیش مسئولان به این مهم شد.

وی نگاه عدالت محور و توسعه گرایانه مسئولان عالی کشور به‌ویژه برنامه‌وبودجه و همچنین وزارت بهداشت را حائز اهمیت و محسوس برشمرد و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین نمایندگان گیلانی در مجلس شورای اسلامی را گواهی بر این ادعا دانست.

دکتر سالاری در دیدار با مسئولان برنامه‌وبودجه کشور، اهداف و منشور نظام سلامت و مسیر دستیابی آن را عام‌المنفعه و غیرسیاسی دانست و تأکید کرد که کادر بهداشت و درمان باید خود را شبانه‌روز در خدمت مردم ببیند و در راستای ارتقا و افزایش سطح خدمات توسعه‌ای زیربنایی و روبنایی از هیچ کوششی دریغ نکند.

گفتنی است طی دو سال اخیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیش از ۳۰ دفعه با مسئولان سازمان برنامه‌وبودجه به‌صورت حضوری در تهران دیدار و بالغ‌بر ۱۵۰ مکاتبه جهت تأمین بودجه، جذب و تخصیص اعتبار داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =