رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد: زمین‌گیری قاچاقچیان موادمخدر در سراوان | کشف ۸ کیلوگرم شیشه و دستگیری ۲ نفر

0 24

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۸ کیلوگرم ماده محرک شیشه در منطقه سراوان شهرستان رشت کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

عصر کاسپین/ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۸ کیلوگرم ماده محرک شیشه در منطقه سراوان شهرستان رشت کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ علی احمدپور موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با بیان اینکه بر اساس اقدامات اطلاعاتی مشخص شد خودرو تیبا حامل موادمخدر این قاچاقچی در محور «رشت – قزوین» در حال تردد است افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با استقرار نامحسوس در این محور، خودرو مورد نظر را که ۲ نفر سرنشین و راننده آن بودند در منطقه سراوان شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۸ کیلوگرم ماده محرک شیشه در بازرسی این خودرو خبر داد و تصریح کرد: قاچاقچی ۳۴ساله به همراه همدست ۳۷ ساله‌اش دستگیر شدند.

سرهنگ احمدپور اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود اذعان داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =