رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛ خارجی ها در تحویل واکسن به ایران بدقولی کردند

0 16

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه به دلیل مشکلاتی که در روند واکسیناسیون به وجود آمد از مردم عذرخواهی می کنیم، گفت: خارجی ها در تحویل واکسن به ایران بدقولی کردند.

عصر کاسپین/ حسینعلی شهریاری، با حضور در محل واکسیناسیون کرونا در باغ موزه دفاع مقدس، با اشاره به بازدید سرزده رئیس مجلس از محل واکسیناسیون در حسینیه ارشاد، اظهار کرد: هنگام بازدید ایشان اعتراضاتی نسبت به روند واکسیناسیون از سوی مردم مطرح شده بود. البته مردم طی چند روز گذشته تماس‌های متعددی هم با نمایندگان خود در مجلس داشتند و شایعات متعددی را همچون نوبت فروشی مطرح کردند که صحت و سقم آنها را ما نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: البته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا هم چهار روز گذشته اعلام کرده بود که در این خصوص اتفاقاتی به وقوع پیوسته که باید آنها را مدیریت کنیم. بعد از بازدید رئیس مجلس از محل واکسیناسیون حسینیه ارشاد، از دفتر ایشان به ما گفته شد امروز به این مرکز آمده و از روند واکسیناسیون بازدیدی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم به دلیل مشکلاتی که در روند واکسیناسیون به وجود آمد از آنها عذرخواهی می‌کنیم، گفت: قطعاً سوءتدبیرهایی وجود داشت اما باید این را هم بپذیریم که ما تحریم هستیم و با بدقولی خارجی‌ها رو به رو شدیم. از ابتدا قرار بود نصف هر مقدار واکسنی که وارد می‌شود را تزریق و نیمی دیگر را برای نوبت دوم نگه دارند اما از آنجایی که خارجی‌ها قول داده بودند به موقع واکسن ارسال می‌کنند تصمیم گرفتند به دلیل شیوع بیماری، هرچه سریع‌تر واکسیناسیون سالمندان را انجام دهند تا با نیتی خیرخواهانه از افزایش مرگ و میر جلوگیری کنند اما متأسفانه واکسن به موقع به دستمان نرسید و به رغم اینکه اعلام شد در صورت دریافت پیامک به مراکز مراجعه شود، برخی که نگران اتمام دوباره واکسن بودند به مراکز هجوم آورده و صف‌های طولانی تشکیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + هجده =