رمزارزها سد راه جدی مقابل برق پایدار / ادامه کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز

0 15

دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از کشف ۱۴۶ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در دو مرکز در سطح استان خبر داد.
وی تاکید کرد: در شرایطی که کشور در سال جاری با حوادث طبیعی متعددی همچون خشکسالی ، کمبود بارندگی ها و کاهش آب پشت سدها مواجه است و توان نیروگاههای برق با مشکل مواجه شده ، تنها راهکار عبور از این وضعیت ، تداوم همکاری مردم و همیاری و همت مسئولان برای مدیریت مصرف عنوان می شود اما سد راه جدی تحقق این امر ، رمزارزها هستند.

عصر کاسپین/ هنرمند گفت: در کنار همکاری موثر و مجدانه نیروی محترم انتظامی، شرکت توزیع برق گیلان به منظور افزایش سرعت و دقت شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز اقدام به استفاده از ظرفیت عظیم مردمی نموده است تا اثرات سوء آنها بر خاموشی ها، کسب و کارهای قانونی کشور و همچنین کیفیت توان برق و سلامت لوازم الکتریکی مردم به حداقل ممکن برسد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطر نشان کرد: طی عملیاتی با حضور نیروهای انتظامی و نمایندگان شرکت توزیع برق گیلان ۲ مرکز و ۱۴۶ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در شهرستانهای رشت و رودسر کشف و ضمن قطع انشعاب برق جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

هنرمند اضافه کرد: از این تعداد، ۱۴۴ دستگاه در شهرک صنعتی رشت و ۲ دستگاه در یک منزل مسکونی بوده که براساس پایش مصرف آنها مورد کشف و شناسایی قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: با توجه به این که مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز به دلیل مصرف بیش از اندازه برق ، سبب تخریب شبکه می شوند، نسبت به کشف و جمع آوری این مراکز اقدام خواهد شد و افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند، تا حداکثر ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد ضمن اینکه اینکار از طریق سامانه ۱۲۱ امکان پذیر است و البته نام این افراد محرمانه خواهد ماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 7 =