شرکت گاز، تأمین کننده ۷۴ درصد سبد انرژی در گیلان است

0 20

با گازرسانی به بیش از ۹۸ درصد خانوارهای گیلانی، ۳ نیروگاه تولید برق، نزدیک به ۶ هزار صنعت، ۹۰ هزار واحد تجاری و ۹۵ جایگاه CNG، شرکت گاز تأمین کننده ۷۴ درصد سبد انرژی در گیلان است.

عصر کاسپین/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مجمع عمومی سالیانه این شرکت گفت: هم اکنون با بهره مندی همه شهرها و ۲۰۸۰ روستای گیلان، شرکت گاز گیلان ۷۴ درصد از سبد انرژی استان را تامین می کند.

مدیرعامل گاز گیلان با بیان این موضوع اظهار داشت: روند گازرسانی به سراسر استان همچنان با شتاب ادامه دارد و در همین راستا برنامه گازرسانی به ۶۲ روستای صعب العبور و کوهستانی گیلان مطابق برنامه زمانبندی در حال انجام است.

حسین اکبر افزود: این شرکت علاوه بر گازرسانی به مشترکین خانگی، با همه توان برای گازرسانی به سایر بخش های مصرف کننده گاز تلاش می کند و در همین راستا تاکنون توانسته است نزدیک به ۶ هزار مشترک صنعتی، ۹۰ هزار مشترک تجاری و ۹۵ جایگاه CNG گازرسانی کند.

وی در خاتمه هدف شرکت گاز را افزایش سطح رفاه و جلب رضایت مردم عزیز استان عنوان کرد و گفت: شرکت گاز علاوه بر حفظ پایداری جریان گاز استان، برای تقویت شبکه برق گیلان، در سه ماه ابتدایی سال جاری با افزایشی ۱۵ درصدی، بالغ بر ۹۶۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه های تولید برق استان تحویل داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + چهارده =