فرماندار لاهیجان در ستاد مدیریت مقابله با کرونا اعلام کرد: واکسناسیون ۲۷ هزار و ۷۸۷ نفر در لاهیجان / محل های تزریق واکسن کرونا در افزایش می‌یابد

0 20

محمودی گفت: شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۷۰ هزار جمعیت که ۱۱۰ هزار نفر آن در شهر لاهیجان( به غیر از رودبنه) متمرکز است، شایسته نیست که یک محل تزریق واکسن برای شهروندان در نظر گرفته شود.

عصر کاسپین/ یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد مقابله با کرونا که امروز (دوشنبه، ۲۸ تیر) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان لاهیجان نسبت به پیشگیری و جلوگیری از شیوع ناشی از کووید ۱۹ به ویژه سویه ایجاد شده کووید موفق به انجام اقدامات خوب زیرساختی و زیربنایی است.

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در بعضی از کشورهای آسیای شرقی و دلتا ویروس در کشور هند که موجب مرگ و میر شده است، تصریح کرد: برحسب بررسی ها شیوع دلتا در بعضی از شهرستان های استان گیلان اثبات شده است و خوشبختانه تا روز گذشته دلتا در شهرستان لاهیجان بروز و ظهور نداشته است.

محمودی با بیان اینکه بالغ بر ۸۱ نفر در سه بیمارستان شهرستان لاهیجان بستری هستند، خاطرنشان کرد: میزان مراعات آحاد مردم کم شده است که از همه بازاریان دانشجویان، دانش آموزان و … می خواهم از هر گونه برپایی مجالس عروسی و تجمعات به هر نحوی بپرهیزند.

فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن درخواست از ریاست دانشگاه علوم پزشکی که میزان دز های واکسن را در شهرستان لاهیجان افزایش یابد، افزود: در توزیع و تزریق و اطلاع رسانی به مردم به گونه ای عمل شود که از هر گونه تجمع در محل های تزریق اجتناب شود‌.

محمودی ادامه داد: شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۷۰ هزار جمعیت که ۱۱۰ هزار نفر آن در شهر لاهیجان( به غیر از رودبنه) متمرکز است، شایسته نیست که یک محل تزریق واکسن برای شهروندان در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرستان لاهیجان با تاکید بر اینکه محل های تزریق واکسن افزایش یابد و در این خصوص مدارس، مساجد، مصلی ها و … آمادگی لازم را در این زمینه دارند، اذعان کرد: سلامت و امنیت جسمی و سلامت مردم مهم است و هم اکنون شهرستان لاهیجان در وضعیت نارنجی است و میزان مراعات مردم در رعایت پروتکل های سه گانه فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک کاهش پیدا کرده است.

محمودی از تزریق ۲۷ هزار و ۷۸۷ ذر واکسن در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: در نوبت اول۱۹ هزار و ۴۸۶ نفر و در فاز دوم هشت هزار و ۳۰۱ نفر تزریق شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 8 =