فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد: دستبند پلیس بر دستان برادران سارق در لاهیجان | متهمان به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند

0 27

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی لاهیجان اظهار داشت: ۲ برادر سارق در این شهرستان دستگیر و به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۲ برادر سارق در این شهرستان دستگیر و به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ مجید نیکویی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع سرقت از اهداف و اولویت‌های اصلی پلیس در ماموریت‌ها است، اظهار داشت: با رعایت هشدارهای انتظامی می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی با اعلام اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های وقوع سرقت، ۲ متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه متهمان ۴۰ و ۴۴ ساله در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند، ادامه داد: در بررسی از منزل این متهمان تعدادی لوازم سرقتی از قبیل ۳ دستگاه پنکه، یک دستگاه پرینتر، یک دستگاه مانیتور و یک دستگاه آب سردکن کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان برادران هستند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: مردم با رعایت هشدارهای پلیس و بالا بردن سطح آگاهی خود می‌توانند در پیشگیری و کاهش سرقت نقش مهمی داشته باشند.

سرهنگ نیکویی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − دو =