کشف بیش از یک کیلو موادمخدر در املش

0 26

فرمانده انتظامی املش گفت: یک کیلو و ۱۶۰ گرم موادمخدر از شخصی ۶۹ ساله در این شهرستان کشف شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ “باقر رجبی ویسرودی” با بیان اینکه مواد مخدر نه تنها نابودگر زندگی فرد معتاد است بلکه در زندگی خانواده و اطرافیان او نیز تأثیر مخربی دارد اظهار داشت: پلیس در راستای نجات جامعه از مواد افیونی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی با اعلام اینکه در پی خبری مبنی بر فعالیت شخصی ۶۹ ساله در امر خرید و فروش مواد مخدر بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت افزود: مأموران انتظامی املش با انجام تحقیقات و محرز شدن صحت موضوع با تلاش بی‌وقفه و هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را شناسائی و در منزلش حین استعمال مواد مخدر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی املش ضمن اینکه یک کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۶۰ گرم سوخته تریاک و یک حقه وافور از این متهم کشف شد تصریح کرد: در این رابطه متهم ۶۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ رجبی در پایان با بیان اینکه مواد مخدر تهدیدی جدی برای جوانان و سلامت فردی و اجتماعی است و سلامت جامعه را به خطر می اندازد از شهروندان خواست٬ در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ٬ مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 15 =