رئیس سازمان آتش‌نشانی بندر انزلی: آتش‌سوزی یک خانه ویلایی در انزلی مصدوم نداشت

0 31

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر انزلی از آتش سوزی یک خانه ویلایی در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حریق مصدوم نداشت.

عصر کاسپین/ مهرداد رضاپور اظهار کرد: آتش سوزی یک واحد مسکونی در ساعت ۲۴:۲۴ بامداد یکشنبه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر انزلی اطلاع داده شد.

وی افزود: ۱۸ نیروی آتش‌نشان با هشت خودروی اطفای حریق، یک خودرو واکنش سریع و تانکر آبرسانی از سه ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه در محل حادثه در منطقه کلویر، حاضر شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی خاطرنشان کرد: سقف ایرانیت این خانه ویلایی قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی دچار آتش سوزی و ترکیدگی شده بود که با تلاش آتش نشانان، حریق بعد از حدود ۲۰ دقیقه مهار شد و از گسترش و سرایت آن به واحدهای همجوار جلوگیری شد.

رضاپور یادآور شد: این حادثه مصدوم نداشت و علت آتش سوزی توسط کارشناسان حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی در حال بررسی است.

بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر با ۶۰ نیروی انسانی و ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =