مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر دادراه اندازی شهرک صنعتی در آستارا و خمام

0 23

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: راه اندازی شهرک صنعتی آستارا در یک عرصه ۲۵ هکتاری و همچنین ایجاد شهرک صنعتی شهرستان خمام را در برنامه داریم.

عصر کاسپین/ فریبرز سعیدی کیا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، به وجود ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت ۱۵۴۸ هکتار در این استان اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۱۶ هزار نفر در شهرک های صنعتی گیلان شاغل هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۷۸۷ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی گیلان، بیان کرد: تا سال آینده تعداد ۵۰۰ واحد تولیدی به شهرک های صنعتی استان اضافه می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان، فعال کردن واحدهای تولیدی راکد را از برنامه های شرکت شهرک های صنعتی گیلان عنوان کرد و افزود: سال گذشته تعداد ۵۱ واحد راکد را شناسایی و به چرخه تولید برگرداندیم؛ ضمن اینکه در چهار ماه نخست امسال تعداد ۲۱ واحد به چرخه تولید برگشتند.

سعیدی کیا، با بیان اینکه یکی از رسالت های ما ایجاد زیرساخت های لازم برای واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی است، تصریح کرد: راه اندازی شهرک صنعتی مرزی آستارا در یک عرصه ۲۵ هکتاری و همچنین ایجاد شهرک صنعتی شهرستان خمام را در برنامه داریم.

وی کارآفرینی، نوآوری و پویایی صنعت، ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری اندک و زودبازده بودن را از مزیت های صنایع کوچک و متوسط دانست و یادآور شد: باید توجه بیشتری به صنایع کوچک داشته باشیم، زیرا توسعه صنایع کوچک و متوسط رمز توسعه اقتصادی دهه آینده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 5 =