نمایندگان گیلان و حمایت تمام قد از وزیر پیشنهادی بهداشت!/ شأن نظارتی مجلس کجاست؟

0 20

این روزها رسانه‌ها پر از خبرهایی در حمایت جمعی از نمایندگان گیلان در مجلس از وزیر پیشنهادی بهداشت است و قطعاً نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در آینده پاسخگوی سؤالات و انتقادات مردم و رسانه‌ها در صورت ضعف عملکردی وزیر احتمالی بهداشت هستند!

عصر کاسپین/ آن‌طور که همگان می‌دانند وزیر پیشنهادی بهداشت یکی از آن پزشکانی است که در ممنوعیت واردات واکسن خارجی نامه امضا کردند. نامه‌ای که درنهایت منجر به جلوگیری از ورود واکسن خارجی و وقتی‌که پای تولید ۷ نوع واکسن داخلی گذاشته شد، گردد.

حال همین پزشک امضاکننده نامه تحریم واکسن‌های خارجی که درنهایت که تأخیر در روند واکسیناسیون مردم و مرگ روزانه حداقل ۴۰۰ تا ۶۰۰ نفر بر اساس آمار رسمی قرار است وزیر بهداشت شود و احتمالاً در آینده نیز چنین اقداماتی از وی در جایگاهی بالاتر سر بزند، اما این بین بهتر است نمایندگان گیلان آمادگی پاسخگویی به سؤالات آینده مردم را به خاطر حمایت همه‌جانبه خود از این وزیر پیشنهادی داشته باشند و بدانند شأن مجلس به‌عنوان جایگاه نظارتی این نیست که این‌گونه تریبون مردم را به جایگاه تعریف و تمجید مکرر از یک وزیر پیشنهادی تبدیل کنند.

منبع: خبر راست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هجده =