کوچکی‌نژاد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از جنس این وزارتخانه است/ سجادی می‌تواند در ورزش کشور تاثیرگذار باشد

0 12

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از جنس این وزارتخانه است و خودش سال‌ها قهرمان ملی ایران بوده و تجارب خوبی در حوزه های ورزشی دارد.

عصر کاسپین/ جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درخصوص معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: روز گذشته آقای سجادی برنامه‌های خود را حضوراً در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد و از بین وزرای پیشنهادی دیگر چند وزیر دیگر هم تخصص لازم را دارند، یعنی از داخل سازمان و دستگاه خودشان هستند.

وی ادامه داد: حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از جنس این وزارتخانه است و خودش سال‌ها قهرمان ملی ایران بوده و تجارب خوبی در حوزه های ورزشی دارد.

وی افزود: سجادی در این وزارتخانه می‌تواند آدم تاثیرگذاری باشد. خوشبختانه روز گذشته به خوبی دکتر سجادی به ابهامات برخی از نماینده‌ها جواب دادند و اعضای کمیسیون قانع شدند. از نوع شفافیت و پاسخی که ایشان داده اند ما معتقدیم که ایشان می توانند در وزارت ورزش و جوانان عملکرد خوبی داشته باشند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: آقای سجادی برنامه های خوبی در کمیسیون ارائه دادند که در این راه ما قطعاً به ایشان کمک می‌کنیم. امیدوارم با توجه به سوابق خوبی که دارند نمایندگان رای بالایی به دکتر سجادی بدهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =