بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در فومن کشف شد

0 9

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به کشف و ضبط یک کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر، گفت: متهم ۳۲ ساله به مراجع قضایی معرفی شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ حمیدرضا فیضی اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سر منشأ بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.

وی افزود: پس از دریافت خبر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان فومن، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه پلیس با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده پس از اطمینان از صحت موضوع، متهم مورد نظر و محل سکونت وی را شناسایی کرد، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضائی این متهم را در منزلش دستگیر کردند.

وی از کشف ۵۷۵ گرم هروئین و ۵۲۵ گرم شیشه در بازرسی از منزل متهم خبر داد و بیان کرد: متهم ۳۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فیضی از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 1 =