در توزیع برق گیلان انجام شد: استقرار سامانه بومی شده جامع مهندسی (طرح سنم)

0 12

دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از استقرار سامانه جامع مهندسی (طرح سنم) متناسب با شرایط اینشرکت با کمک شرکت مشاور به صورت بومی شده خبر داد.

عصر کاسپین/ وی افزود: سامانه جامع مهندسی (طرح سنم) با کمک شرکت مشاور دانشمند، تهیه و با برقراری ارتباط با سایر سامانه­های موجود در توزیع برق گیلان به صورت بومی شده، مستقر شد.

هنرمند گفت: این سامانه به صورت مکان محور، فرآیند صدور طرح، اجرا و نظارت را بر عهده دارد و با تلاش، کوشش و پیگیری فراوان شرکت توزیع برق استان گیلان، ارتباط این سامانه با سایر سامانه­های موجود در شرکت از جمله سامانه GIS، سامانه جامع مالی اداری (ERP) و سامانه جامع خدمات مشترکین برقرار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اظهار داشت: در همین راستا دوره­های آموزشی تخصصی برای طراحان و ادارات مهندسی به منظور آشنایی با فرآیند طراحی در این سامانه برگزار شد .

وی تاکید کرد: طی دو روز دوره­ی آموزشی ، برای تمام کاربران این سامانه از جمله ادارات خدمات مشترکین و بهره برداری و مهندسی، آشنایی بیشتر کارشناسان مرتبط و برطرف کردن اشکالات و آمادگی بیشتر برای کار با این سامانه صورت پذیرفت.

هنرمند اضافه کرد: همچنین طی این دوره آموزشی ضمن معرفی سامانه، نحوه صدور طرح و شیوه­ی کاربری آن ، با برگزاری جلسه­ی پرسش و پاسخ به اشکالات مطرح شده توسط حاضرین پاسخ داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تلاش مجموعه کارکنان شرکت تسهیل فرآیندهای خدمت رسانی به مردم شریف استان با استفاده از ظرفیت و توانمندی پرسنل خدوم شرکت توزیع برق گیلان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 11 =