دلخوش، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: 🔷 استاندار گیلان با بسیج امکانات از ورود مسافر به استان جلوگیری کند!

0 9

دولت باید قبل از اعلام تعطیلی، راه ها را بسته و زمینه هرگونه مسافرت را بگیرد!

عصر کاسپین/ در پی تعطیلی چند روزه کشور که با واکنش های زیادی همراه شد، دکتر سید کاظم دلخوش، نماینده مردم شهرستان صومعه سرا و عضو مجمع نمایندگان گیلان با اعلام اینکه دولت قبل از اعلام هر گونه تعطیلی ابتدا باید با هماهنگی پلیس زمینه هر گونه مسافرت و سفر را بگیرد، گفت: سفر هموطنان در شرایط خطرناک کرونایی واقعا رنج آور است، خصوصاً اینکه سفر مردم دیگر نقاط کشور به شهرهای شمالی و بالاخص گیلان که در شرایط و وضعیت فراتر از قرمز قرار دارد اوضاع سلامت این استان ها را بسیار وخیم و دشوار کرده و همین جا از هموطنان تقاضا دارم از سفر به استان گیلان پرهیز کرده تا از شیوع بیشتر بیماری و مرگ و میر هم وطنان و هم استانی های عزیزمان جلوگیری شود.
دلخوش افزود: تجربه نشان داده که قبل از هر کاری باید برنامه ریزی دقیق و مناسبی داشت و ابتدا باید راه های مواصلاتی بین استان ها را بست و سپس اعلام تطیلی یک هفته ای کرد؛ چرا که در غیر اینصورت با هرتعطیلی که در کشور ایجاد می شود، برخی عزم سفر به شمال می کنند و متاسفانه تاوان اشتباهات دیگران را باید مردم استان های شمالی بدهند!
نماینده مردم صومعه سرا در ادامه با توجه به مصوبه امروز هیات دولت در خصوص تعطیلی چند روزه کشور اظهار داشت: امیدوارم دولت شرایط این تعطیلی ها و بستن راه ها را به استانداران تفویض اختیار کند تا استانداران با تمام توان و برای حفظ سلامت جامعه همه راه های مواصلاتی و ورودی و خروجی را بسته تا از شیوع بیشتر بیماری کشنده کرونا جلوگیری شود.
سیدکاظم دلخوش ادامه داد: بر این اساس امیدوارم استاندار گیلان نیز جدیت به خرج دهد و با بسیج امکانات و نیروهای ستادی، نظامی و انتظامی و با هماهنگی ستاد ملی کرونا از ورود مسافر و تردد خودروها به استان جلوگیری کند تا در موج پنجم بیماری کرونا که از کشندگی بیشتری برخوردار است از جان مردم استان دفاع نماید.
متاسفانه همانطوری که می دانیم امکانات، لوازم پزشکی و دارو در گیلان کمیاب شده و حتی جوابگوی بیماران استان نیز نمی باشد و نظام پزشکی و درمان استان ظرفیتی برای درمان سایر هموطنان ندارد!
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در خاتمه یادآور شد: از مردم سراسر کشور خواهشمندم با درک و اهمیت موضوع و در حالی که جان بسیاری از مردم در خطر است از سفر رفتن اجتناب کنند و به استان گیلان مسافرت نکنند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هشت =