دلخوش: بیماران کرونایی در محوطه بیمارستان می‌خوابند/نیکزاد: نیروهای مسلح بیمارستان های صحرایی برپا کنند

0 9

نماینده مردم صومعه سرا گفت: صومعه سرا از دیشب تا الان بالاترین آمار کشته شدگان را از زمان شیوع ویروس کرونا داشته است. وضعیت به هم خورده است و دارو و تجهیزات در داروخانه ها و بیمارستان ها وجود ندارد

عصر کاسپین/ کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس امروز (چهارشنبه ۲۰ مردادماه) طی تذکری در صحن علنی مجلس از وضعیت اسفناک شیوع و گسترش ویروس کرونا در استان های گیلان، گلستان و مازندران اعلام هشدار کرد.

وی گفت: صومعه سرا از دیشب تا الان بالاترین آمار کشته شدگان را از زمان شیوع ویروس کرونا داشته است.  وضعیت به هم خورده است و دارو و تجهیزات در داروخانه ها و بیمارستان ها وجود ندارد و بیشتر بیماران کرونایی در محوطه حیاط می خوابند.

دلخوش از هیئت رئیسه مجلس خواست که از سپاه پاسداران بخواهد تا بیمارستان صحرایی خود را در استان های گیلان، گلستان و مازندران دایر کند.

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر دلخوش گفت: از مردم فهیم کشورمان می خواهیم امان بدهند و فعلا به استان های گیلان، گلستان و مازندران و لرستان سفر نکنند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح در برپایی بیمارستان های صحرایی عنایت داشته باشند و وزارت کشور و نیرو انتظامی در برخورد و کنترل ترددها فعال تر باشند و ستاد کرونا فعال تر برخورد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + دوازده =