سقوط ریو به دره ای در محور سیاهکل به دیلمان ۲ مصدوم بر جای گذاشت

0 20

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در حداقل ترین زمان ممکن، خود را به محل حادثه رسانده و عملیات نجات با ست کوهستان و انتقال مصدوم را از دره به محل استقرار خودروهای امدادی انجام دادند.

عصر کاسپین/ سیاوش غلامی‌ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از سقوط یک دستگاه خودروی ریو به دره ای در محور سیاهکل به دیلمان(منطقه آغوزی) خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اعلام گزارش این حادثه گفت: در پی تماس‌ مردمی مورخ ۲۴ مرداد ماه در ساعت ۱۷:۲۰، اطلاع رسانی در خصوص سقوط یک دستگاه خودروی ریو به دره ای در محور سیاهکل به دیلمان منطقه آغوزی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در حداقل ترین زمان ممکن، خود را به محل حادثه رسانده و عملیات نجات با ست کوهستان و انتقال مصدوم را از دره به محل استقرار خودروهای امدادی انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مصدومین این حادثه اظهار کرد: در پی سقوط خودروی مذکور، ۲ سرنشین آن مصدوم شدند که یکی از مصدومین توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد‌.

سیاوش غلامی افزود: مردم در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + نوزده =