عادت‌ های خواب، درباره شخصیت ما چه می‌ گوید؟

0 24

ما یک سوم عمرمان را در خواب سپری می کنیم. به همین خاطر بیراه نیست اگر بگوییم خواب می تواند به نحوی به شخصیت ما شکل دهد.

عصر کاسپین/ بر اساس یک تحقیق، آن سمتی از تخت که در آن می خوابید بر روی شخصیت تان اثر می گذارد. در این تحقیق تنها شهروندان شاغل آمریکایی شرکت کردند و به همین دلیل، اطلاعات جالبی از آن به دست آمد.

سمتی از تخت که در آن می خوابید درباره ی شخصیت تان چه می گوید

این تحقیق نشان داد کسانی که سمت چپ تخت می خوابند نه تنها چپ مغزند، بلکه به موسیقی های قدیمی و فیلم های درام علاقه دارند. برعکس، کسانی که سمت راست تخت می خوابند راست مغزند. آن ها موسیقی راک گوش می دهند و به فیلم های اکشن علاقه دارند.

نحوه خوابیدن: به پشت

شخصیت: اگر دست هایتان را رو به پایین می گذارید آدم محتاطی هستید و اگر دست هایتان را از هم باز می کنید، روشن فکر و خونسرد هستید. شما استانداردهای بالایی نه تنها برای خودتان، بلکه برای دیگران هم دارید. به خاطر مهارت های شنیداری تان ارج و قرب زیادی برای دیگران دارید.

سلامتی: احتمالاً کمر درد دارید و این مدل خوابیدن می تواند آن را تشدید هم کند. به علاوه، اگر معمولاً خروپف می کنید، خوابیدن به پشت شاید فکر خوبی نباشد. با این حال، این مدل خوابیدن مزایایی هم دارد. باعث گردن درد نمی شود چون ستون فقرات، گردن و سرتان در حالت خنثی قرار دارند. چه بهتر که بالش تان کمی ارتفاع داشته باشد. این بهترین حالت برای کسانی است که از مشکل سوزش معده رنج می برند.

نحوه خوابیدن: به شکم

شخصیت: شما آدم منحصر به فردی هستید، بسیار سختکوش و جاه طلب. شما اعتماد به نفس زیادی دارید اما گاهی ممکن است گوشه گیر شوید و همه چیز را در خودتان بریزید. به علاوه، از نقد شدن خوش تان نمی آید.

سلامتی: احتمالاً صبح ها متوجه عمیق شدن چین و چروک های صورت تان می شوید. تعجبی ندارد چون بهترین مدل خوابیدن است برای به وجود آوردن چین و چروک های خوب و باکیفیتی مانند چین و چروک هایی که دور چشم ها یا دهان به وجود می آیند. احتمالاً به گردن درد هم دچار هستید چون خوابیدن به پشت فشار زیادی به عصب های درون گردن وارد می کند.

نحوه خوابیدن: به پهلو

شخصیت: اگر به حالت جنینی می خوابید (زانوهایتان را به قفسه سینه تان نزدیک می کنید) پشت آن ظاهر سخت تان، درون لطیفی دارید. اگر فقط به پهلو می خوابید و دست هایتان را نزدیک بدن تان می گذارید، آدم معاشرتی و زودباوری هستید.

سلامتی: احتمالاً شب ها خروپف نمی کنید چون این مدل خوابیدن جلوی مجراهای تنفس را نمی گیرد. با این حال، احتمالاً گاهی دچار تنگی نفس می شوید، به خصوص اگر مشکلات قلبی داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − ده =