فرماندار بندرانزلی:مردم روزهای اول شیوع کرونا در رعایت پروتکل ها جدی بودند؛ اکنون نه

0 17

فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت: این روزها که مدت‌هاست درگیر کرونا هستیم بسیاری از شهروندان خواستار بستن ورودی شهر هستند این در حالی است که روزهای اول شیوع این ویروس عموم مردم جامعه در رعایت پروتکل‌ها جدی بودند.

عصر کاسپین/ سید اسماعیل میرغضنفری در مراسم تجلیل از خبرنگاران بندرانزلی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم همچنین شمشیر بران در پیشبرد اهدافی هستند که در جامعه مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه همه ما در مسیر کارمان یکسری وظایف و تکالیف به عنوان افرادی که در این جامعه زندگی می‌کنیم داریم، افزود: باید پذیرای نقد باشیم ولی لازم است بین نقد و هتاکی، بین پیشنهاد و انتقاد و مباحثی که ممکن است ما را از مسیر اصلی منحرف کند و از اقداماتی که مثمرثمر نیست، بپرهیزیم.

میرغضنفری با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم، گفت: آزاداندیشی، آزادمردی و شرافتمندی بزرگترین درسی است که فلسفه عاشورا دارد و این پیام برای همه نسل‌ها جاری است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه انتقاد امری پسندیده است، تصریح کرد: مشکل از جایی شروع می‌شود که انتقادات وارد فضای غیراخلاقی می‌شود، تلاش کنیم انتقادات بر مدار اخلاق و با هدف سازندگی طرح شود.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات سازنده در سایه وحدت و همدلی محقق می‌شود، گفت: این روزها که مدت‌هاست درگیر کرونا هستیم بسیاری از شهروندان خواستار بستن ورودی شهر هستند این در حالی است که روزهای اول شیوع این ویروس عموم مردم جامعه در رعایت پروتکل‌ها جدی بودند ولی الان همانطور که مردم در رعایت پروتکل‌ها عادی‌انگاری می‌کنند مسئولان هم به همین صورت شدند.

میرغضنفری، با اشاره به اینکه بستن شهر دست من نیست و تا به امروز هم ابلاغیه‌ای در این خصوص نداشتیم، گفت: بستن شهر آسانترین راه‌ ممکن است ولی در کنار آن قطعا مشکلاتی ایجاد می‌شود زیرا نمی‌دانیم ما چقدر و تا کی باید راهها را ببندیم. بازار و هتل‌ها و اماکن عمومی را تا چه زمانی تعطیل کنیم در حالی که اینها محل درآمد و تامین معاش بخشی از شهروندان است.

فرماندار بندرانزلی با تاکید بر اینکه باید راههای منطقی‌تری پیدا کنیم، افزود: در دنیا به این نتیجه رسیدند که بهترین راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که متاسفانه طبق آمار در بین مردم ما به کمتر از ۳۰ درصد رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + نوزده =