فرمانده انتظامی بندرانزلی خبرداد؛ دستگیری ۳۲ عضو شرکتی هرمی در بندرانزلی

0 10

جوانمردی از دستگیری ۳۲ عضو یک شرکت هرمی در یکباب منزل مسکونی در انزلی خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت متهمان، ۵۰ جلد کتاب و جزوه آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی نیز کشف شد.

عصر کاسپین/  «سید جعفر جوانمردی» امروز (سه شنبه، ۲۶ مرداد) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هر ۳۲ عضو این شرکت هرمی غیربومی هستند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفیی شدند.

 

فرمانده انتظامی بندرانزلی با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه معمولا سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

 

 

*دستگیری هفت توزیع کننده مواد مخدر در انزلی

جوانمردی همچنین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری هفت توزیع کننده و فروشنده موادمخدر در انزلی خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان هفت توزیع کننده و فروشنده موادمخدر در انزلی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی انزلی در ادامه افزود: از این افراد یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۴۶۵ گرم هروئین، ۶۵ گرم شیشه و ۴۴۰ گرم موادمخدر دیگر کشف شد.

 

وی اعتیاد را بلای خانمانسوز و تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر همیشه در اولویت ماموریت‌‌های پلیس قرار دارد به همین منظور طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده با اولویت برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر به مدت سه روز در سطح شهرستان بندر انزلی اجرا شد.

 

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس برای مبارزه با توزیع‌کنندگان موادمخدر خاطرنشان کرد: مواد مخدر سرمنشا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم است و پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با آن خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =