فرمانده انتظامی گیلان : ۱۵ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در خمام دستگیر شدند

0 10

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی در شهرستان خمام و دستگیری ۱۵ عضو آن در منزل ویلایی خبر داد.
سردار عزیزالله ملکی با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار داشت : فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.
عصر کاسپین/ وی از دریافت خبر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان خمام و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داده و تصریح کرد : پس‌از تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع محرز و کارآگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی محل فعالیت اعضای این‌باند را در یک منزل ویلایی در شهر خمام شناسایی کردند.
این‌مقام انتظامی با اعلام اینکه کارآگاهان آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۵ نفر از اعضای این‌شرکت هرمی را دستگیر کردند، افزود : ۷۰ جلد کتاب و جزوه آموزشی و پوستر‌های تبلیغاتی مربوط به شرکت‌های هرمی در بازرسی از محل فعالیت متهمان کشف شد.
ملکی با بیان اینکه متهمان غیربومی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید درحال فعالیت بوده و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد : علی‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این‌راه نابود می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − پنج =